Min mand slår mig når vi skændes:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

iris-mor

iris-mor skriver:

Hvor er det fint formuleret og godt sagt.

Pas på dig selv. Hvis du vil forsøge at gøre noget sådan inden i når de store planer kunne du ringe ind til Dagmar eller Danner centeret - tror nok det hedder sådan. Det er et center der tager sig af voldsramte kvinder. Jeg kontaktede dem en gang i forbindelse med en veninde der var udsat for vold.

Glemte helt og et KÆMPEher fra.

Pas godt på dig selv og din datter - manden skal nok klarer sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

babymus77

Anonym skriver:

Forsøger virkelig at beherske mig i de situationer hvor vi er uvenner er bare svært når han sidder i det ene hjørne og når man spørger ham hvorfor han er sur siger han luk og når jeg fortsætter ja så slå han.. 

Lyt og lær!!! Kom væk søde dig!!! Når han så henvender sig til dig igen såKræv han skal have hjælp!!!

Anmeld

5. december 2011

A&F

iris-mor skriver:

Hvor er det fint formuleret og godt sagt.

Pas på dig selv. Hvis du vil forsøge at gøre noget sådan inden i når de store planer kunne du ringe ind til Dagmar eller Danner centeret - tror nok det hedder sådan. Det er et center der tager sig af voldsramte kvinder. Jeg kontaktede dem en gang i forbindelse med en veninde der var udsat for vold.

Anmeld

6. december 2011

Silas&Mille

Kan han ikke få hjælp til at lærer at kommunikere ?

Synes da ikke det lyder særlig rart-

til dig

Anmeld

6. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Hasselnødden skriver:

Så ved du også præcist hvornår du skal holde inde, for at han netop ikke slår dig. Du skal ikke blive ved med at presse citronen. Og så syntes jeg du skal have en taske parat pakket og klar både til dig og din datter og sker det igen, så går du med pas, kørekort, penge, dankort, og alt det fornødne og vigtige papirer.

Anmeld

6. december 2011

maria_wlt

babymus77 skriver:

Søde dig!!! Vold avler vold!!! Børn har ikke godt af at opleve sådan ting!!! Du skal væk i en fart hvis det sker igen!!!! Ingen har fortjent at blive slået, uanset hvad!!! Jeg sender dig et knus og håber nogen kan tá sig af dig og jeres datter!!!!! Bekymrede tanker herfra

NETOP..

Vold avler vold...

VÆK I EN FART.. INGEN fortjener sådan en person i sit liv.. Heller ikke bare fordi han hedder far.

Jeg vil næsten våge at sige at det er din PLIGT at få gjort noget...

Anmeld

6. december 2011

june1987

hvorfor giftede du dig med en der slår dig?

jeg ville smutte hvis jeg var dig 

Anmeld

6. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Forsøger virkelig at beherske mig i de situationer hvor vi er uvenner er bare svært når han sidder i det ene hjørne og når man spørger ham hvorfor han er sur siger han luk og når jeg fortsætter ja så slå han.. 

Nu svare du selv på hvorfor han gør det! Du overrumpler ham ved at fortsætte når han har tilkendegivet at han ikke kan overskue det pt - dermed ikke ok han så bare slår for at få fred! Men mange mænd føler sig hurtigt overrumplet når vi kvinder bare fortsætter og der må du som partner gøre på med dig selv om du vil hjælpe ham med at kunne kommunikere eller ej! Herhjemme er reglen St man ikke bare skrider eller siger luk hvis man ikke kan overskue det - så siger man at man lige ikke kan overskue det men gerne vil løse det når tingene er faldet lidt ned! Min kæreste kom hjem fra Afghanistan ret psyk påvirket og det åbnede en låge til hele hans lorte barndom det var en kamp at få den arbejdet igennem og vi arbejder stadigvæk og det vil han gerne ellers var jeg skredet! Din kæreste må gøre op med sig selv om han synes det er ok At behandle dig som han gør og mener han ikke det er ok så må han søge hjælp hos sin læge! Mener han det er ok ja så skal du bestemme dig for om du vil leve med det eller du ønsker et bedre liv for digOg dit barn! Mange knus og tanker..

Anmeld

6. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nu svare du selv på hvorfor han gør det! Du overrumpler ham ved at fortsætte når han har tilkendegivet at han ikke kan overskue det pt - dermed ikke ok han så bare slår for at få fred! Men mange mænd føler sig hurtigt overrumplet når vi kvinder bare fortsætter og der må du som partner gøre på med dig selv om du vil hjælpe ham med at kunne kommunikere eller ej! Herhjemme er reglen St man ikke bare skrider eller siger luk hvis man ikke kan overskue det - så siger man at man lige ikke kan overskue det men gerne vil løse det når tingene er faldet lidt ned! Min kæreste kom hjem fra Afghanistan ret psyk påvirket og det åbnede en låge til hele hans lorte barndom det var en kamp at få den arbejdet igennem og vi arbejder stadigvæk og det vil han gerne ellers var jeg skredet! Din kæreste må gøre op med sig selv om han synes det er ok At behandle dig som han gør og mener han ikke det er ok så må han søge hjælp hos sin læge! Mener han det er ok ja så skal du bestemme dig for om du vil leve med det eller du ønsker et bedre liv for digOg dit barn! Mange knus og tanker..

Anmeld

6. december 2011

NNL

Anonym skriver:

Ja desværre er det formalitererne herhjemme. Når jeg og min mand bliver uvenner forstår han ikke at forklare sig i steder for står han mig med knytnæve på skulderen eller låret. Han sparker også ud efter mig. Total børnehave agtigt..:-(

Ved ikke hvad jeg skal gøre!! Vi har været gift i 4 md og har en datter på snart 2 år. (som også er begynd at slå når hun ikke får sin vilje)

Det skal lige siges jeg slå aldrig igen. Men elsker ham stadig ja det lyder underligt...

Ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg andet end måske et råd til hvad jeg kan gøre....

Det er IKKE okay det der!!

Spørg ham hvordan han gerne vil have at jeres kommende svigersøn skal behandle jeres datter til den tid, og husk ham på at du også er nogens datter, og at det er det samme!

Ikke nok med at det skader dig, både fysisk og psykisk - det skader jo også jeres datter at skulle leve i en familie hvor det sker.

Ønsker dig held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.