Min mand slår mig når vi skændes:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

babymus77

LunaLykke skriver:

Jeg kan ikke sige andet end KOM VÆK! Jeg har ingen forståelse eller tolerance overfor mænd der slår deres koner (eller omvendt for den sags skyld!) Det er fejt, uværdigt og ydmygende. Især når I har et barn sammen, så synes jeg slet ikke det er gode rammer at opfostre et barn i. Det er min mening, og det er ikke for at være hård, men jeg har set det før, og har set hvad det gør ved kvinderne. INGEN fortjener den behandling! 

Og børnene!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

A&F

Først et kram. Og et skulderklap til dig, fordi du ikke vil affinde dig i det mere og derfor søger råd. Har du snakket med ham om det? Hvor længe har det stået på? Hvordan har han det med det? Han er nødt til at arbejde på sit temperement, hvis du vil leve med ham. Ellers synes jeg at du skal tage jeres datter og forlade ham. Jeres datter har ikke godt af det, og det har du heller ikke.

Anmeld

5. december 2011

lycly

babymus77 skriver:

Og børnene!!!!

Ja, i den grad!

Anmeld

5. december 2011

lycly

babymus77 skriver:

Og børnene!!!!

Ja, i den grad!

Anmeld

5. december 2011

Hasselnødden

Jeg tror desværre du forveksler ordet "elsker" i denne forbindelse. Søg hen til det nærmeste krisecenter og få hjælp. Din datter skal ikke overvære hans manglende evne til at kommunikere og så må du foreslå at når du ikke kan få ham til at forstå at det ikke er ok at slå, så bør han søge hjælp hos en prof. DU kan ikke redde ham, det kan han kun selv og du skal ikke ende op med at være den der billiger hans reaktion. Det er ud af vagten og det kan ikke understreges nok. Tænk på din datter - vold avler vold. Hvis din datter kom til dig og fortalte at hendes kæreste/mand slår hende når de skændtes, hvad ville dit råd til hende være? Bliv hos ham for du elsker ham?! Følg dit eget råd. Barnets tarv er det vigtigste - dine følelser for ham kommer i anden række. Og så må det gøre ondt på dig i den tid du er adskilt fra ham. Det er din pligt som mor og menneske at komme væk i en fart!

Og hvorfor kunne du gå fra ham inden I blev gift hvis han slog dig, men ikke gå fra ham nu I er gift og han slår dig?

Anmeld

5. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Man skal aldrig finde sig i at blive slået!!! ALDRIG!! Endten så ska du se at få pakket dig selv ogsint barns ting og se at komme langt, langt væk fra det fjols ellers også ka du vælge at give ham en chance for at få noget hjælp. Han skal gå til lægen og få en henvisning til en nogen som har forstand på at behandle VOLIGE mænd. For det er det han er!! Personlig ville jeg aldrig finde mig i at blive skubbet,slået eller sparket. Hvis du bare finder dig i det gang På gang er det jo klart at dit barn tror det er sådan man behandler sin mor. Og det er ik ok! Og ik et værdigt liv for nogen af jer! Hælder nok mest til at du bare ska se at komme så langt væk fra ham så muligt. Og selvfølgelig politi anmelde ham!!! Vh Stine 

Anmeld

5. december 2011

Frk-Lotusblomst

Der ligger altid noget mere bag.... Jeg kan se det er noget han er begyndt på.. Har han været stresset på det seneste?? Du må endelig ikke sige det emd det er lavt... HAn skal ikke føle sig ussel (SELVOM HAN ER DET) da det kan få det til at blusse op.. Men som Isabellamor siger, så sig at du ikke vil have han slår, stop med det, det er ikke en måde at formulere sig på og stop så DIskussionen..

Han behøver noget hjælp.. Det kan også være netop forid han ikke kan formulere sig han slår.. Altså fordi han ikke føler du forstår hvad han siger.. I afmagt... Det gør det ikke OK.. slet ikke.. Men behandling skal der til.. Der kan være et skår i hans selvtillid..

Håber det gav mening??

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Forsøger virkelig at beherske mig i de situationer hvor vi er uvenner er bare svært når han sidder i det ene hjørne og når man spørger ham hvorfor han er sur siger han luk og når jeg fortsætter ja så slå han.. 

Anmeld

5. december 2011

iris-mor

A&F skriver:

Først et kram. Og et skulderklap til dig, fordi du ikke vil affinde dig i det mere og derfor søger råd. Har du snakket med ham om det? Hvor længe har det stået på? Hvordan har han det med det? Han er nødt til at arbejde på sit temperement, hvis du vil leve med ham. Ellers synes jeg at du skal tage jeres datter og forlade ham. Jeres datter har ikke godt af det, og det har du heller ikke.

Hvor er det fint formuleret og godt sagt.

Pas på dig selv. Hvis du vil forsøge at gøre noget sådan inden i når de store planer kunne du ringe ind til Dagmar eller Danner centeret - tror nok det hedder sådan. Det er et center der tager sig af voldsramte kvinder. Jeg kontaktede dem en gang i forbindelse med en veninde der var udsat for vold.

Anmeld

5. december 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Forsøger virkelig at beherske mig i de situationer hvor vi er uvenner er bare svært når han sidder i det ene hjørne og når man spørger ham hvorfor han er sur siger han luk og når jeg fortsætter ja så slå han.. 

Så ved du også præcist hvornår du skal holde inde, for at han netop ikke slår dig. Du skal ikke blive ved med at presse citronen. Og så syntes jeg du skal have en taske parat pakket og klar både til dig og din datter og sker det igen, så går du med pas, kørekort, penge, dankort, og alt det fornødne og vigtige papirer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.