Min mand slår mig når vi skændes:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.806 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Ja desværre er det formalitererne herhjemme. Når jeg og min mand bliver uvenner forstår han ikke at forklare sig i steder for står han mig med knytnæve på skulderen eller låret. Han sparker også ud efter mig. Total børnehave agtigt..:-(

Ved ikke hvad jeg skal gøre!! Vi har været gift i 4 md og har en datter på snart 2 år. (som også er begynd at slå når hun ikke får sin vilje)

Det skal lige siges jeg slå aldrig igen. Men elsker ham stadig ja det lyder underligt...

Ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg andet end måske et råd til hvad jeg kan gøre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Den lykkelige

Det lyder godt nok ikke rart/normalt
Jeg har desværre ingen råd... men ville ikke kunne leve med det selv.. men tænker lidt gjorde han det ikke inden ringen på fingeren og barn?? Eller??

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ja desværre er det formalitererne herhjemme. Når jeg og min mand bliver uvenner forstår han ikke at forklare sig i steder for står han mig med knytnæve på skulderen eller låret. Han sparker også ud efter mig. Total børnehave agtigt..:-(

Ved ikke hvad jeg skal gøre!! Vi har været gift i 4 md og har en datter på snart 2 år. (som også er begynd at slå når hun ikke får sin vilje)

Det skal lige siges jeg slå aldrig igen. Men elsker ham stadig ja det lyder underligt...

Ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg andet end måske et råd til hvad jeg kan gøre....

du skal da tage ham i det og sige, "Du skal ikke slå mig bare fordi du ikke kan finde ud af at forklare dine følelser med ord" og så UNDGÅ at komme i det røde felt.. forsøg at bevare roen og forsøg at holde ham rolig når i har et emne der er en besværligt emne..

DET ER ALDRIG OKAY AT SLÅ... 

jeg ville ikke elske en mand der slog mig... 

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Det lyder godt nok ikke rart/normalt
Jeg har desværre ingen råd... men ville ikke kunne leve med det selv.. men tænker lidt gjorde han det ikke inden ringen på fingeren og barn?? Eller??

Han slår ikke vores datter håber jeg ikke:-( 

Det er noget han er begyndt på efter vi er blevet gift eller var jeg gået fra ham..

Anmeld

5. december 2011

babymus77

Søde dig!!! Vold avler vold!!! Børn har ikke godt af at opleve sådan ting!!! Du skal væk i en fart hvis det sker igen!!!! Ingen har fortjent at blive slået, uanset hvad!!! Jeg sender dig et knus og håber nogen kan tá sig af dig og jeres datter!!!!! Bekymrede tanker herfra

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

du skal da tage ham i det og sige, "Du skal ikke slå mig bare fordi du ikke kan finde ud af at forklare dine følelser med ord" og så UNDGÅ at komme i det røde felt.. forsøg at bevare roen og forsøg at holde ham rolig når i har et emne der er en besværligt emne..

DET ER ALDRIG OKAY AT SLÅ... 

jeg ville ikke elske en mand der slog mig... 

Siger hvergang det er så lavt at slå mig men det forstår han ikke.. Ja undskyld men synes han er en nar når han er sådan..

Men kan ikke gå fra ham elsker ham rigtig meget..

Anmeld

5. december 2011

lycly

Jeg kan ikke sige andet end KOM VÆK! Jeg har ingen forståelse eller tolerance overfor mænd der slår deres koner (eller omvendt for den sags skyld!) Det er fejt, uværdigt og ydmygende. Især når I har et barn sammen, så synes jeg slet ikke det er gode rammer at opfostre et barn i. Det er min mening, og det er ikke for at være hård, men jeg har set det før, og har set hvad det gør ved kvinderne. INGEN fortjener den behandling! 

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Han slår ikke vores datter håber jeg ikke:-( 

Det er noget han er begyndt på efter vi er blevet gift eller var jeg gået fra ham..

Men kan han være stresset/deprimeret og det er hans eneste måde at komme ud med det på?? Eller han går og tumler med noget...
Jeg ville nok snakke med ham og ellers smutte.. for det er ikke "sundt" overfor dit barn.. hun tror jo det er sådan man skal agere..

Anmeld

5. december 2011

Jonas1989

Jeg er meget i mod mænd der slår kvinder, fordi jeg aldrig selv ville gøre det på min kæreste!

Jeg synes du skal sige til ham at han skal holde op ellers kan han godt gå. min kæreste har sagt at hvis jeg nogensinde slår hende bare EN gang så er der ikke noget mig og hende, selvom hun elsker mig, for kan jeg finde på at slå hende en gang, kan jeg finde på at gøre det igen, og måske ende med at det bare bliver en ting jeg gør.  dog ville jeg aldrig slå min eneste ene

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Siger hvergang det er så lavt at slå mig men det forstår han ikke.. Ja undskyld men synes han er en nar når han er sådan..

Men kan ikke gå fra ham elsker ham rigtig meget..

har du overvejet at få jer i noget terapi. 

det er bare ikke ok at slå. og det er fanme respektløst... 

og du mister din selvrespekt hvis du lader det stå på unden at du gør noget ved det.

så gør for din og dit barns skyld noget ved det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.