Hjælp mig med at hjælpe en familie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

freiasmor

jule hjælp på facebook opslår stadig ønske lister fra børne familer - smid dem en mail derinde og se hvad de siger kan desværre ikke hjælpe da vi selv er i nød denne mdr - og har ingen børn endnu å kan ingenting sende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

SD21

Hasselnødden skriver:

https://www.facebook.com/#!/groups/248547078521185/ er linket til Glæd børnene. Men fristen for juleønsker var 1. dec. så har spurgt derinde om det reelt er for sent.

Nå for pokker. Det var jeg ikke klar over. Øv..

Anmeld

5. december 2011

SD21

freiasmor skriver:

jule hjælp på facebook opslår stadig ønske lister fra børne familer - smid dem en mail derinde og se hvad de siger kan desværre ikke hjælpe da vi selv er i nød denne mdr - og har ingen børn endnu å kan ingenting sende..

Okay, det vil jeg prøve
Det er helt i orden, jeg forstår sagtens hvis folk ikke kan hjælpe ! - Det er slet ikke meningen at folk skal få dårlig samvittighed eller noget, jeg ved jo godt at der er rigtig mange der er i nød i december måned - Desværre

Anmeld

5. december 2011

freiasmor

SD21 skriver:

Okay, det vil jeg prøve
Det er helt i orden, jeg forstår sagtens hvis folk ikke kan hjælpe ! - Det er slet ikke meningen at folk skal få dårlig samvittighed eller noget, jeg ved jo godt at der er rigtig mange der er i nød i december måned - Desværre

Ja desværre. men håber i finder på noget, ved at dem fra jule hjælp er rigtig søde og alle har gode ting de gerne vil sende til dem der er i nød

Anmeld

5. december 2011

Hasselnødden

SD21 skriver:

Nå for pokker. Det var jeg ikke klar over. Øv..

Det kan aldrig skade at spørge og checke det ud  Jeg ved ikke hvor strikse de er, da det er en meget ny gruppe, der bare er vokset sig meget stor indenfor nogen måneder. Så forsøg dig frem og ellers er der julehjælp at hente herinde.. dog afventes der svar fra Zafir kunne jeg forstå på det.

Anmeld

5. december 2011

SD21

freiasmor skriver:

Ja desværre. men håber i finder på noget, ved at dem fra jule hjælp er rigtig søde og alle har gode ting de gerne vil sende til dem der er i nød

Ja, det håber jeg også

Anmeld

5. december 2011

SD21

Hasselnødden skriver:

Det kan aldrig skade at spørge og checke det ud  Jeg ved ikke hvor strikse de er, da det er en meget ny gruppe, der bare er vokset sig meget stor indenfor nogen måneder. Så forsøg dig frem og ellers er der julehjælp at hente herinde.. dog afventes der svar fra Zafir kunne jeg forstå på det.

Nej, det har du ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.