Hjælp mig med at hjælpe en familie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Christina.78

SD21 skriver:

Hmm. Jeg ved det ikke, men jeg tænkte på at man måske kunne give et lille beløb, som måske en tyver eller hvad man synes man har lyst til og så kunne man samle ind til f.eks. en and og julegaver til børnene. Jeg kan desværre ikke finde den gruppe på facebook, hvor man kunne få hjælp til at give børnene julegaver, for ellers var det jo en mulighed.
Men ellers tænkte jeg på at "samle ind" til f.eks. en and eller et juletræ - så var der da lidt jul

Glæd børnene hedder gruppen på Facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

LilleLene

Honey<3 skriver:

Sikke da et sødt svar at komme med! Håber du får en rigtig god jul med en masse fede gaver og lækker mad!

TS: jeg har desværre ikke børn, så kan hverken give tøj eller legetøj - er der andet man kan hjælpe med??

Nej men jeg har da været vant til mine forældre måtte sparre op til jul, og det gør jeg da også, så er man da altid sikker på at få

Og syntes bare det lyder lidt kryptisk at du SLET ikke kan få hjælp på nogen måde

Anmeld

5. december 2011

Koen.

Hvor gamle er børnene ovs. Vil ikke give penge, men gerne se om jeg kan hjælpe på anden vis

Anmeld

5. december 2011

Bshizzle

Hvor gammel er børnene.?
Hva køn er de.?
Hvad str bruger de ca.?
Hvad tror du de mangler.?

Og hvor i landet er de fra.. ?

Anmeld

5. december 2011

nathja

SD21 skriver:

Hmm. Jeg ved det ikke, men jeg tænkte på at man måske kunne give et lille beløb, som måske en tyver eller hvad man synes man har lyst til og så kunne man samle ind til f.eks. en and og julegaver til børnene. Jeg kan desværre ikke finde den gruppe på facebook, hvor man kunne få hjælp til at give børnene julegaver, for ellers var det jo en mulighed.
Men ellers tænkte jeg på at "samle ind" til f.eks. en and eller et juletræ - så var der da lidt jul

der er en gruppe derinde der hedder glæd børnene.. har selv fået slået en ønskeseddel op for mine unger da vi selv står i næsten samme situation..  

Anmeld

5. december 2011

SD21

HeidiØ skriver:

Det lyder godt nok barsk

Hvor gamle er børnene? Og er det tøj, legetøj osv vi kan hjælpe med?

Hov, undskyld jeg ikke har svaret, men jeg havde ikke set din besked
Den ene er 6 og den anden er 11
Ja, det ville være fantastisk
Jeg tænkte at det vigtigste var at de fik en gave.

Anmeld

5. december 2011

SD21

Christina.78 skriver:

Glæd børnene hedder gruppen på Facebook

Mange tak, jeg kunne ikke huske hvad den hed, jeg må lige prøve at kigge derinde

Anmeld

5. december 2011

SD21

tanja. skriver:

Hvor gamle er børnene ovs. Vil ikke give penge, men gerne se om jeg kan hjælpe på anden vis

Tusind tak, der er slet heller ikke nogen forventninger, men jeg tænkte bare at i fantastiske piger herinde, sikkert havde en smart idé til at vi kunne hjælpe dem lidt

Anmeld

5. december 2011

SD21

Bshizzle skriver:

Hvor gammel er børnene.?
Hva køn er de.?
Hvad str bruger de ca.?
Hvad tror du de mangler.?

Og hvor i landet er de fra.. ?

De er fra Fyn af
Jeg ved ikke hvad str. de bruger, men jeg ved at børnene er 5 og 11 år

Anmeld

5. december 2011

HeidiØ

SD21 skriver:

Hov, undskyld jeg ikke har svaret, men jeg havde ikke set din besked
Den ene er 6 og den anden er 11
Ja, det ville være fantastisk
Jeg tænkte at det vigtigste var at de fik en gave.

Åh for søren da - ja, jeg har bare William på 3 mdr.. så jeg kan ik rigtig hjælpe med tøj og legetøj! ..

Håber de får en dejlig jul trods alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.