Køre farligt ! ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Anonym trådstarter

IKKE NOGEN FAKE PROFIL, DESVÆÆRE ! 

.. Nu har jeg sankket med ham om det, og jeg sagde til ham hvis det sker EN gang til, går jeg fra ham og melder ham.. Det kunne han ikke forstå han kunne ikke se noget problem i det, få det var jo ikke farliget det han lavet, få han kunne godt køre bil, og det var jo ikke så langt når han køret en "spritter" .. Men jeg tror jeg fik banket noget ind i hovdet på ham, og det gik op få ham da jeg sagde mig og vores søn flyttet fra ham.

Vores aftaler ; Ikke besøg hans chef.
                       Overholde alle relgerne.
                       Få vinterdæk på bilen.

Så nu må vi se.. 

MEN er stadig bange få det sker igen, så nu må vi se hvad tiden bringer på.. Er bare stadig meget navøs få fremtiden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Steph_Laurits

Corn skriver:

der er da ikke nogen mor der vil lade en paavirket nar koere rundt med ungerne... 

medmindre hun selv var paavirket og det var levemaaden

Anmeld

4. december 2011

Hasselnødden

jydeinden skriver:

hvis man kører med 110 km/t på sommerdæk, på så veje og med alkohol i blodet imens ens barn sidder bag i.. så er man da godt nok jordens største klaphat!... aldrig om jeg ville lade mit barn blive offer for at spaden ikke kan se faren han udsætter sit eget kød og blød for! og så bare for at komme 10 minutter før frem end ellers

Præcist!

TS:

Ikke om jeg satte hverken barnet eller mig selv ind i den bil - og kørte han selv, ville jeg melde ham til politiet! Ingen pardon, ingen trusler - ingen snak - det er bare afgang og så måtte han lære det. Gud fri mig vel for en idiot! (beklager han er din kæreste!) MEN sådan et stykke klaphat har jeg intet tilovers for, hverken respekt eller lignende! Det er dødssygt! Og en dag har han måske jeres/ dit liv eller jeres lille spæde dreng, der endnu ikke har fået lov at leve fuldt ud's død på samvittigheden! DÅRLIG stil!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.