Køre farligt ! ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

chael

Anonym skriver:

Go morgen de damer og herre.

Jeg har et problem , min kæreste høre ikke efter hvad jeg siger når vi sankker om hvordan han køre. Han køre 110 KM/T på små veje hvor man man må køre 80 km/t , sommerdæk og vådeveje og minus grader og med 2 Øl og nogen shots i blodet, Med vores søn på 6 mdr bag i. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre få at fatter at jeg er MØJ bange få at køre med ham, og det kender jeg felre der er. men han siger bare hvis jeg ikke køre så stærkt kommer jeg jo aldrig frem, og i følige ham slev køre han som en drøm..

JEG VED VIRKLIGE IKKE HVAD JEG SKAL GØRE !!! 

Det går ud over vores forhold !! 

Er bange få han køre glat og døder , og ikke mindst slår andre ihjel ! 

Nogen der har ideér hvad jeg kan gøre ? 

Har ikke slev kørekort ..

Ville ihvertfald ikke lade ham køre med sønnen. Det er da total hjernelamt, undskyld jeg siger det, at lade ham køre påvirket med et lille barn.

Og det er ingen undskyldning du ikke har kørekort. Så må du gå med sønnen. Eller se at få sparer op til er kørekort selv.

Du ville aldrig tilgive dig selv, hvis kæresten kørte med dit barn, kørte galt og der ville ske en ulykke. Og sen risiko ville jeg bare aldrig løbe.

Det er pisse ulovligt at køre påvirket og derfor er loven indrettet som den er. Og det er også derfor folk mister deres kort.

Jeg har ingen respekt for folk der kører i påvirket tilstand.

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

.....

Malene76 skriver:

Måske nok ret brutal, men jeg ville nægte at køre med ham og nægte ham at køre med vores barn indtil han indså hvilket farligt stunt han har gang i. Det gælder jo også andre folks liv!!! Jeg ville virkelig blive så vred over den opførsel at han absolut ikke villle være i tvivl om at jeg mente det! Håber virkelig du kan få ham i tale for det er da alvorligt det han har gang i der.

KH Malene

Enig, og nej synes egentlig ikke at det er brutalt gjordt at reagere sådan, det er da helt henne i skoven at kører på den måde , han er da ikke rigtig klog!

Anmeld

4. december 2011

delimus

Anonym skriver:

Jeg har et problem , min kæreste høre ikke efter hvad jeg siger når vi sankker om hvordan han køre. Han køre 110 KM/T på små veje hvor man man må køre 80 km/t , sommerdæk og vådeveje og minus grader og med 2 Øl og nogen shots i blodet, Med vores søn på 6 mdr bag i. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre få at fatter at jeg er MØJ bange få at køre med ham, og det kender jeg felre der er. men han siger bare hvis jeg ikke køre så stærkt kommer jeg jo aldrig frem, og i følige ham slev køre han som en drøm..

Jeg satte mig simpelthen ikke ind i en bil sammen med ham!

Og da slet ikke mine børn. At han så selv synes han er Supermand, efter et par øl og nogle shots har jeg slet ingen respekt for. 
Har selv en far der havde lidt svært ved at skille alkohol og bilkørsel af og ham fortalte jeg, at hvis jeg nogensinde oplevede, at han satte sig bag rettet, hvor jeg bare havde en mistanke, så meldte jeg ham!
Det er da så dybt uansvarligt, det han har gang i..... 

Anmeld

4. december 2011

Bassemor<3

Hold da op !  Det kan jeg slet ikke forstå at han kan finde på ! min mand kører da også ofte åndsvagt, altså de 110ca på alm. landeveje, men ALDRIG med børn i bilen og siger jeg til ham jeg ikke vil have det når ejg er med, så kører han pænt! 

Anmeld

4. december 2011

Christine

Anonym skriver:

Hvis jeg vidste hvem du snakker om ville jeg personligt melde ham til politiet!

Det er helt ude i hampen at opføre sig sådan og i mine øjne er det bare et spørgsmål om tid før det går galt (og så håber jeg godt nok ikke det går udover nogle uskyldige mennesker, som fx dit barn).

Jeg har desværre ikke andre råd til dig, da jeg synes man lider af en alvorlig personlighedsbrist hvis man ikke kan fatte at den slags er helt uacceptabelt. Kunne psykolog eller lignende hjælpe?

Og så er du selvfølgelig nødt til at lade være med at køre med ham, både dig og dit barn (det er nok svært, men helt ærligt.. mega farligt). Synes i hvert fald du skal blive ved med at holde på dit - at han SKAL sætte farten ned, og skal være ædru når han kører.

Anmeld

4. december 2011

heaven

altså..... det var nok en situation, hvor jeg ligefrem kunne overveje at gå fra ham! sikke en idiot!!! det var i hvert fald ikke en del af en personlighed jeg kunne leve med, heller ikke selvom han måske er nok så sød, dejlig, opmærksom og en god far i ædru tilstand! Prøv lige at tænk scenarierne:

Kan du leve med at du er involveret i en ulykke, hvor andre mennesker evt mister deres liv eller førlighed, fordi han kører påvirket?

Kan du leve med synet af din døde søn på bagsædet efter i er kørt ind i træ? fordi han er påvirket og kører hassarderet?

Kan du leve med at din søn risikere at miste sin mor, fordi far kører påvirket??

Du må sgu se at komme ind i kampen her - Få stillet et ultimatum om at "DET STOPPER HER" få noget hjælp, ellers er jeg den der er gået.

Det er jo ikke kun jer selv det risikerer at gå ud over, i kan ødelægge andres familier også! det er ikke i orden.

Jannie

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Mange tak få alle jers svar, Har virklige fået øjene på, jeg trode det bare var mig der synes det var farligt og latterliget at køre sådan, men kan se det ikke kun er mig, Tak skal i have, .. Jeg tager sankken med ham iaften hvor jeg siger til han hvis han ville have mig og vores søn skal blive boene må han tag sig sammen, og hvis jeg finder ud a han har drukket og kørt igen så er det SLUT ! .. Er bare så ked af det over det skal gå den vej, få jeg elsker ham så meget, han er virklige min livs kærligehed.

Men hvis han ikke kan sige NEJ til side og drikke, så kan jeg sige NEJ til at være sammen med ham ..

Det skal lige siges han drikker med hans chef, og gruden til han gør det er at de bliver ved med at være venner ! .. og Chefen bliver sur på mig og sviner mig til når jeg siger min kæreste ikke skal have mere at drikke, og min kæreste høre ikke efter hvad jeg siger få han ville ikke gøre sion chef sur ..

Anmeld

4. december 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Mange tak få alle jers svar, Har virklige fået øjene på, jeg trode det bare var mig der synes det var farligt og latterliget at køre sådan, men kan se det ikke kun er mig, Tak skal i have, .. Jeg tager sankken med ham iaften hvor jeg siger til han hvis han ville have mig og vores søn skal blive boene må han tag sig sammen, og hvis jeg finder ud a han har drukket og kørt igen så er det SLUT ! .. Er bare så ked af det over det skal gå den vej, få jeg elsker ham så meget, han er virklige min livs kærligehed.

Men hvis han ikke kan sige NEJ til side og drikke, så kan jeg sige NEJ til at være sammen med ham ..

Det skal lige siges han drikker med hans chef, og gruden til han gør det er at de bliver ved med at være venner ! .. og Chefen bliver sur på mig og sviner mig til når jeg siger min kæreste ikke skal have mere at drikke, og min kæreste høre ikke efter hvad jeg siger få han ville ikke gøre sion chef sur ..

elsker du ham?? 

eller elsker du hans tryghed?? 

for mig lyder det som om du elsker hans tryghed....

for ingen kvinder ville da kunne holde sådan en behandling ud.... 

jeg selv havde nok valgt at ringe anonymt til politiet, også selvom det var min egen kæreste.... han kunne jo køre et lille barn ned...... og bagefter havde jeg sørget for at enten pakke min egne og barnets ting sammen og skride, eller pakket hans og smidt ham ud...!! 

det er grotesk at køre sådan.... 

Anmeld

4. december 2011

Bassemor<3

Anonym skriver:

Det er fuldstændig langt ude ! han respekterer dig ikke, hverken i forhold til hans kørsel og i forhold til hans chef ! hvis jeg blev svinet til af min mands chef og han bare lod som igenting så var jeg blevet så gal så det slet ikke kan forståes !  Det virker som om han "styrer" dig,l han ved du elsker ham og ikke forlader ham sådan lige, og derfor tillader han sig at behandle dig sådan ! det er total respektløst og han skulle virkelig skamme sig ! 

Anmeld

4. december 2011

pussekat

Anonym skriver:

man skal ikke køre bil vis man her drik og jeg vil ikke lave min mand eller nok køre med et barn og vis han ikke kan få det ind i hoved at det gør man ikke så vil jeg pakke min ting og flytte selv om du elsker han men du vil have det dårlig vis polie kom og sige at han og jer barn være køre i død eller kan du jo få et kørekort eller selv køre vis du her kørekort xxx for han fårstå det nu

og håb på en god jul til dig og  for det hjælp for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.