Køre farligt ! ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

MortilCilas

Jeg havde ikke sat mit barn ind i bilen med ham! Og slet ikke når han har drukket! Også var jeg heller ikke taget med. Da jeg i forvejen er skide bange for at køre galt! Også havde jeg taget bussen eller gået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Anonym trådstarter

jeg haaber virklig han villlle stoppe med det faa at rede vores forhold og ikke mindst faa vores son .. jeg er bare saa ked af det over det hele.. jeg saa forrvirt.. hvad nu hvis vi gaar fra i hianneden saa har jeg ikke noget sted at bo .. argh hvorfor skal det vaer saa svaert .. 

Anmeld

4. december 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

jeg haaber virklig han villlle stoppe med det faa at rede vores forhold og ikke mindst faa vores son .. jeg er bare saa ked af det over det hele.. jeg saa forrvirt.. hvad nu hvis vi gaar fra i hianneden saa har jeg ikke noget sted at bo .. argh hvorfor skal det vaer saa svaert .. 

Det er på ingen låse værd at sætte dit og jeres søns liv på spil for at beholde et sted at bo.

Tag over hovedet skal I nok løse

Det er ikke altid let at være forældre, voksen og amsvarsfuld. Indimellem kræver det man tager nogle rigtig øv-beslutninger!!

Held og lykke med det
- og vent nu ikke med at gøre noget ved det "til i morgen", for der kan det hele være for sent......

Anmeld

4. december 2011

SpunkenJo

Låse = måde

Skide iPhone stavekontrol!!!!!

Anmeld

4. december 2011

Julemusen

Er fuldstændig enig med alle de andre. Har selv været med i to biluheld (var passagere) hvor det skyldtes fart. Jeg vil sige at det er ligeså slemt at køre for hurtigt som at køre påvirket. Og at gøre begge dele er sindsygt! Havde en papfar som var "skabs" alkoholiker og ringede faktisk selv til politiet engang han kørte påvirket efter et skænderi med min mor, som var ved at indse at han havde et problem. Jeg har ingenting til overs for det! Har desuden en far som får så kraftig medicin at jeg nægter at køre med ham og en mor som bare ikke burde have kørekort! Bad hende engang som barn om at stoppe bilen og så gik jeg de sidste 4 kn hjem i regnvejr i protest fordi hun nægtede at stoppe med at køre og smsse. Så du skal altså sige fra! For måske har han ikke indset alvorligeheden af sine handlinger endnu. Havde min mor i hvert fald ikke før jeg sagde stop. Hun ansæt ALDRIG når hun køre med mig mere.

Anmeld

4. december 2011

sarahb

Det er ansvar at du og din søn ikke kører med ham!!!!
Og jeg mener især din søn. Du må gøre alt du kan for det ikk sker, så må i tage bussen eller få en cykel hvis pengene ikk er til et kørekort..
Dernæst synes jeg du skal melde idioten når dette sker.
Det er en pligt at forhindre sådanne ting der kan skade og slå andre folk ihjel hvis man har bare lidt respekt over for menneske liv.

Han er da en komplet idiot!!!!

Undskyld men bliver så gal... Hva bilder han sig ind!!!

Anmeld

4. december 2011

Corn

serioest.... 

jeg haaber du er endnu en fake profil

Anmeld

4. december 2011

Steph_Laurits

Corn skriver:

serioest.... 

jeg haaber du er endnu en fake profil

Samme tanke fik jeg!

Anmeld

4. december 2011

FrkT

Jeg havde forbudt ham at køre med jeres barn, uden tvivl. Og så havde jeg kontaktet politiet en gang du vidste hvor han skulle hen, og så få dem til at stoppe ham... og hjalp det ikke så gør det flere gange, så ender han til sidst uden kørekort og med nogle slemme slemme bøder!

Anmeld

4. december 2011

Corn

StephanieJ skriver:

Samme tanke fik jeg!

der er da ikke nogen mor der vil lade en paavirket nar koere rundt med ungerne... 

medmindre hun selv var paavirket og det var levemaaden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.