Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde ikke sat mit barn ind i bilen med ham! Og slet ikke når han har drukket! Også var jeg heller ikke taget med. Da jeg i forvejen er skide bange for at køre galt! Også havde jeg taget bussen eller gået.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg haaber virklig han villlle stoppe med det faa at rede vores forhold og ikke mindst faa vores son .. jeg er bare saa ked af det over det hele.. jeg saa forrvirt.. hvad nu hvis vi gaar fra i hianneden saa har jeg ikke noget sted at bo .. argh hvorfor skal det vaer saa svaert ..
Anonym skriver: jeg haaber virklig han villlle stoppe med det faa at rede vores forhold og ikke mindst faa vores son .. jeg er bare saa ked af det over det hele.. jeg saa forrvirt.. hvad nu hvis vi gaar fra i hianneden saa har jeg ikke noget sted at bo .. argh hvorfor skal det vaer saa svaert ..
serioest....
jeg haaber du er endnu en fake profil
Corn skriver: serioest.... jeg haaber du er endnu en fake profil
Samme tanke fik jeg!
Jeg havde forbudt ham at køre med jeres barn, uden tvivl. Og så havde jeg kontaktet politiet en gang du vidste hvor han skulle hen, og så få dem til at stoppe ham... og hjalp det ikke så gør det flere gange, så ender han til sidst uden kørekort og med nogle slemme slemme bøder!
StephanieJ skriver: Samme tanke fik jeg!
der er da ikke nogen mor der vil lade en paavirket nar koere rundt med ungerne...
medmindre hun selv var paavirket og det var levemaaden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128