nogle med erfaring inden for sygesikring danmark og tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Bassemor<3

jeg har medlem af gruppe 5 og jeg har over det sidste 1½ år fået lavet meget på mine tænder - ja  jeg har været mega dårlig til at passe på dem ! 

Men jeg har uden sygesikring brugt omkring 5000 kr og jeg har fået ca. 2000 kr tilbage fra Danmark i gruppe 5. Dette omhandler både huller, visdomstænder og karies ! 

Men du kan se hvad du får på de forskellige behandlinger i det lille hæfte man for fra Danmark hver 3 måned tror jeg det er. Der står hvilke forskellige tandlægebehandlinger de dækker og hvad man får 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Isabella_mor

babyboy2012 skriver:

jeg har medlem af gruppe 5 og jeg har over det sidste 1½ år fået lavet meget på mine tænder - ja  jeg har været mega dårlig til at passe på dem ! 

Men jeg har uden sygesikring brugt omkring 5000 kr og jeg har fået ca. 2000 kr tilbage fra Danmark i gruppe 5. Dette omhandler både huller, visdomstænder og karies ! 

Men du kan se hvad du får på de forskellige behandlinger i det lille hæfte man for fra Danmark hver 3 måned tror jeg det er. Der står hvilke forskellige tandlægebehandlinger de dækker og hvad man får 

jeps, jeg kan bare ikke finde ud af det skide blad, men det går nok, jeg får nok ikke noget for denne tur jeg lige har været igennem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.