hej damer, jeg har ondt... MEGA FUCKING ONDT i mit tandkød omkring min visdomstand, det er ikke selve tanden der gør ondt, men tandkødet.. jeg kan næsten ikke snakke og når jeg synker stråler smerten ned i halsen, og mit tandkød er betændt. og hævet, det er faktisk så hævet at det går ind over min visdomstand i venste undermund. og jeg har bare dulmet smerten med ipren. men nu er det sådan at jeg får det influenza agtigt pga det her og det hjælper meget lidt med smertestillende..
men jeg har selvfølgelig planer om at jeg skal til tandlægen med det på mandag hvis det kan lade sig gøre..
jeg er medlem af Danmark (sygesikring danmark) og er i gruppe 5.. og der har jeg være i nogle måneder (gudsketak og lov for det)
men jeg kan fanme ikke finde ud af hvad de forskellige priser og det man får tilbage osv... er det ikke opdelt efter hvilken behandling..
og igen, er der nogle af jer der har oplevet samme form for tandkødspine og evt har nogle erfaringer med den slags..
jeg har ikke været ved tandlæge siden jeg var 18 år og jeg VED jeg har en masse jeg skal have lavet... puha..
men av for helvede hvor gør det nas..
Hilfe
Anmeld