Skænderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Talbutikken

Stumpen skriver:

Det er altså ikke en god ide at give geder, for de æder husene, det var fremme sidste år..  (sagt med en utrolig dårlig træt humor .)

Den info havde jeg ikke fået og nej dan godt se det ikke ville være det smarteste

Men så 330 kmv mine fri jord i Congo... Bare for at sætte det lidt i perspektiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Anonym

Talbutikken skriver:

5000 kr. Kan godt forstå at din mand stiller sig på bagben... Du ville kunne give 20 geder for den pris. Er det leopart skind eller noget lige så estotisk der gør at prisen er så høj... Undskyld min saracasme, men hvis jeg bare have 5000 kr. at leve for om måneden, havde jeg været lykkelig. Men det er bare min mening

Hvis de har pengene til det, så kan hun jo sådan set ikke bruge til noget at andre ikke har den slags penge og ikke ville bruge dem på jakker. Det ville heller aldrig komme på tale i vores økonomi, men der er da heldigvis andre der sidder bedre i det end os.

Anmeld

4. december 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

God aften de damer

Kom op og skændes med min mand igår over en  julegave til mig selvHold da ferie, hvor jeg blev ked af det. Ville købe en ny jakke til mig selv. Men men, han sagde at det var alt for mange penge at giv. Jeg ved godt, at den er dyrt. Men har jeg pengen til den.  Det er ikke særligt tit at vi er uvenner herhjemme. Derfor havde jeg helt glemt den dumme følelse man får

Så derfor kunne jeg godt tænkte mig at, høre jer om, hvordan i kommer over et skænderi? Og hvor tit i er uvenner derhjemme?

Måske skal du bare vente med at købe noget til dig selv til EFTER jul?

Måske giver han dig den jo i julegave, og så er det da skide ærgerligt du lige køber den selv her op til jul ikke

Ellers, vent i hvert fald, i kan altid snakke om det igen til Januar jo

Anmeld

4. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

mariamiss6 skriver:

Måske skal du bare vente med at købe noget til dig selv til EFTER jul?

Måske giver han dig den jo i julegave, og så er det da skide ærgerligt du lige køber den selv her op til jul ikke

Ellers, vent i hvert fald, i kan altid snakke om det igen til Januar jo

TS: Det kan jo også været den kommer på Januar udsalg hvis du så ikke får den til jul

Anmeld

4. december 2011

Nessie

Hvis det er dine egne penge, og det ikke går ud over fælles økonomien, så kan du jo købe hvad du har lyst til.

Men det kunne jo også være at manden ville købe den til dig i julegave, og ellers kan du jo vente til januar, og se om den ikke kommer på udsalg

Anmeld

4. december 2011

jydeinden

Anonym skriver:

God aften de damer

Kom op og skændes med min mand igår over en  julegave til mig selvHold da ferie, hvor jeg blev ked af det. Ville købe en ny jakke til mig selv. Men men, han sagde at det var alt for mange penge at giv. Jeg ved godt, at den er dyrt. Men har jeg pengen til den.  Det er ikke særligt tit at vi er uvenner herhjemme. Derfor havde jeg helt glemt den dumme følelse man får

Så derfor kunne jeg godt tænkte mig at, høre jer om, hvordan i kommer over et skænderi? Og hvor tit i er uvenner derhjemme?

hvordan vi kommer over et skænderi.. hmm tjaa nu er det gudskelov ikke så tit at vi skændes mere.. men når vi gør jamen så hænder det da at vi står og skal ligee dampe af, og hvæse af hinanden og så kan vi tage diskutionen på et lidt mere fornuftigt plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.