Skænderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Pianisten

Anonym skriver:

Det ville jeg også gerne. Jeg ved bare at han ikke bliver særlig glad for mig.

Hvis det er DINE penge, DINE egne hårdoptjente penge, så skal han OVERHOVEDET ikke blande sig i hvad du køber for DINE penge. Medmindre du selvfølgelig blander dig i, hvad han køber for hans? Altså jeg har det sådan lidt, jeg vil ærlig talt ski.. på hvad min kæreste synes er dumt eller forkert, mine penge, mit valg Og så må han selvfølgelig også købe præcis hvad der passer ham, for hans penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Kloster

Vi er faktisk aldrig oppe og skændes. Vi diskutere ofte. Ikke om personlige ting, men om verden, holdninger og syn på mange ting. Vi er sjældent enige om disse ting, men vi er ret åbne over for hinanden og meningerne omkring det.

Vi har fælles økonomi og ud fra den jakke's pris ville det slet ikke være et alternativ for os og heller ikke en prioritering.

Men det at skændes og være uvenner bruger vi ikke tid på  Har kendt hinanden i mange år og ved hvad hinanden står for osv. Nok derfor. For før i tiden, som helt unge og grønne, kunne vi godt skændes lidt.

Anmeld

3. december 2011

Sof

Det er meget sjældent vi er uvenner herhjemme og vi er aldrig uvenner længere tid. Vi tager diskussionen færdig og så er det slut. Vi går aldrig sure i seng og det er en fast aftale. Er der noget der skal diskuteres færdigt, så bliver det gjort inden vi ligger os til at sove og så er den ikke længere 

Anmeld

3. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her plejer vi bare lige at give hinanden et lille pusterum så vi får kølet ned hvis det har været en større diskussion...

og så ellers snakke om hvad skete der lige der og hvordan undgår vi at det bliver et ligeså stort skænderi næste gang...

og så ellers kram og kys og så sætte sig sammen og være tæt og trøste hinanden da vi begge bliver kede af det når vi har haft skændtes...

det er yderst sjældent at vi gør det... netop fordi vi har været gode til hurtigt i starten at lære hinandens grænser osv at kende... så vi ved også godt hvorfor den anden gør eller siger som den gør og tager det ikke altid ligeså meget til sig fordi man ved hvorfor...

Anmeld

3. december 2011

Mussen2

SussieThyssen skriver:

Vi er sjældent uvenner her i huset, meeen vi kan da godt tage os en tur...som regel er det en eller anden lille dum bagatel, aldrig nogen sinde de store vigtige ting...men så får vi renset luften, og vi bliver altid hurtigt gode venner igen.
Ingen går sure i seng...og det der med at gå og skumle, holder heller ikke ret længe, det gider vi ikke..og vi accepterer det heller ikke.

Vi har det sådan med hinanden, at vi aldrig tænker på skilsmisse, men af og til på mord ....i ca 2 sekunder

Kærligst
Sussie

Ha, ha Sussie - hvor er det fedt skrevet altså:

Vi har det sådan med hinanden, at vi aldrig tænker på skilsmisse, men af og til på mord ....i ca 2 sekunder

Vi har det præsic på samme måde herhjemme.

Anmeld

3. december 2011

SussieThyssen

Mussen2 skriver:

Ha, ha Sussie - hvor er det fedt skrevet altså:

Vi har det præsic på samme måde herhjemme.

Hehe tak

Anmeld

3. december 2011

minbaby

Her i huset har vi 100% fælles økonomi, så ingen af os ville tage den frihed uden vi var enige om det.

Men min tanke er lidt. Hvis du har snakket om den i lang tid og givet udtryk for at det er et stort ønske. Kunne det så ikke tænkes at han vil give dig den i julegave og derfor reagarer så voldsomt. Går du selv hen og køber den ødelægger du jo hans overraskelse

Anmeld

4. december 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Den koster 5000kr. Jeg er helt vild med den.

Jeg ved godt det er mange penge. Men når jeg har pengen til den. Kan jeg ikek se hvorfor, jeg ikke bare må køben den

5000 kr. Kan godt forstå at din mand stiller sig på bagben... Du ville kunne give 20 geder for den pris. Er det leopart skind eller noget lige så estotisk der gør at prisen er så høj... Undskyld min saracasme, men hvis jeg bare have 5000 kr. at leve for om måneden, havde jeg været lykkelig. Men det er bare min mening

Anmeld

4. december 2011

Stumpen

Altså hvis du har pengene, så synes jeg da det lyder som en god ide at forære sig sådan en, det er noget af det vi mødre bliver dårlige til når først vi får børn; at forkæle os selv lidt..

Jo gu er det da en dyr jakke, men altså det er jo ikke som vores unger der skal have en ny hvert år fordi de er vokset ud af den forrige.. Vores jakker kan jo holde flere år...

Anmeld

4. december 2011

Stumpen

Talbutikken skriver:

5000 kr. Kan godt forstå at din mand stiller sig på bagben... Du ville kunne give 20 geder for den pris. Er det leopart skind eller noget lige så estotisk der gør at prisen er så høj... Undskyld min saracasme, men hvis jeg bare have 5000 kr. at leve for om måneden, havde jeg været lykkelig. Men det er bare min mening

Det er altså ikke en god ide at give geder, for de æder husene, det var fremme sidste år..  (sagt med en utrolig dårlig træt humor .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.