Anonym skriver:
God aften de damer 
Kom op og skændes med min mand igår over en julegave til mig selv
Hold da ferie, hvor jeg blev ked af det. Ville købe en ny jakke til mig selv. Men men, han sagde at det var alt for mange penge at giv. Jeg ved godt, at den er dyrt. Men har jeg pengen til den.
Det er ikke særligt tit at vi er uvenner herhjemme. Derfor havde jeg helt glemt den dumme følelse man får 
Så derfor kunne jeg godt tænkte mig at, høre jer om, hvordan i kommer over et skænderi? Og hvor tit i er uvenner derhjemme?

Det er i perioder at vi virkelig skændes og der kan gå meget lang tid imellem. Ellers diskutere vi bare.
Men hvis vi skændes, så bliver jeg nemt pigesur
og så lader jeg bare være med at snakke til kæresten. Og han er godt klar over når jeg er pigesur. Desværre så kommer han ofte flere timer senere og spørger hvad jeg er sur over, og der har jeg glemt det. Men jeg ved jeg er sur over noget..
Kæresten plejer at give mig plads og tid, for jeg skal nok blive god igen, så tror også bare det er det du måske har brug for eller din kæreste har. Det er rigtig surt at være uvenner og især over en jakke. Men hvis ikke i har fælles økonomi ja så har han jo egentlig ikke noget at sige.. Så bestemmer du selv om du vil købe jakken.
Anmeld