Skænderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2011

Anonym trådstarter

God aften de damer

Kom op og skændes med min mand igår over en  julegave til mig selvHold da ferie, hvor jeg blev ked af det. Ville købe en ny jakke til mig selv. Men men, han sagde at det var alt for mange penge at giv. Jeg ved godt, at den er dyrt. Men har jeg pengen til den.  Det er ikke særligt tit at vi er uvenner herhjemme. Derfor havde jeg helt glemt den dumme følelse man får

Så derfor kunne jeg godt tænkte mig at, høre jer om, hvordan i kommer over et skænderi? Og hvor tit i er uvenner derhjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Talbutikken

Det er ikke særlig tit vi er uvenner herhjemme, men vi tager tit en diskution, hvis vi ikke er enige..

Tror sagtens at vi ville kunne komme og diskutere om nettop en jakke som måske kostet mere end min mand syntes var ok.. Men så er det jo bare om at have si´ne agumenter i orden og vis ikke finde en billiger jakke.. Må man spørger hvad den koster?

Anmeld

3. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

God aften de damer

Kom op og skændes med min mand igår over en  julegave til mig selvHold da ferie, hvor jeg blev ked af det. Ville købe en ny jakke til mig selv. Men men, han sagde at det var alt for mange penge at giv. Jeg ved godt, at den er dyrt. Men har jeg pengen til den.  Det er ikke særligt tit at vi er uvenner herhjemme. Derfor havde jeg helt glemt den dumme følelse man får

Så derfor kunne jeg godt tænkte mig at, høre jer om, hvordan i kommer over et skænderi? Og hvor tit i er uvenner derhjemme?

Vi er sjældent uvenner her i huset, meeen vi kan da godt tage os en tur...som regel er det en eller anden lille dum bagatel, aldrig nogen sinde de store vigtige ting...men så får vi renset luften, og vi bliver altid hurtigt gode venner igen.
Ingen går sure i seng...og det der med at gå og skumle, holder heller ikke ret længe, det gider vi ikke..og vi accepterer det heller ikke.

Vi har det sådan med hinanden, at vi aldrig tænker på skilsmisse, men af og til på mord ....i ca 2 sekunder

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. december 2011

samantha1986

Anonym skriver:

God aften de damer

Det er i perioder at vi virkelig skændes og der kan gå meget lang tid imellem. Ellers diskutere vi bare.

Men hvis vi skændes, så bliver jeg nemt pigesur og så lader jeg bare være med at snakke til kæresten. Og han er godt klar over når jeg er pigesur. Desværre så kommer han ofte flere timer senere og spørger hvad jeg er sur over, og der har jeg glemt det. Men jeg ved jeg er sur over noget..

Kæresten plejer at give mig plads og tid, for jeg skal nok blive god igen, så tror også bare det er det du måske har brug for eller din kæreste har. Det er rigtig surt at være uvenner og især over en jakke. Men hvis ikke i har fælles økonomi ja så har han jo egentlig ikke noget at sige.. Så bestemmer du selv om du vil købe jakken.

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Vi har også de små ture nogen gange. Heldigvis bliver vi hurtig gode venner igen  

Den igår kom bag på mig. For jeg har længe snakket om den jakke. Manden mente jeg ikke havde brug for den. Ihh. Mænd

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Det er ikke særlig tit vi er uvenner herhjemme, men vi tager tit en diskution, hvis vi ikke er enige..

Tror sagtens at vi ville kunne komme og diskutere om nettop en jakke som måske kostet mere end min mand syntes var ok.. Men så er det jo bare om at have si´ne agumenter i orden og vis ikke finde en billiger jakke.. Må man spørger hvad den koster?

Den koster 5000kr. Jeg er helt vild med den.

Jeg ved godt det er mange penge. Men når jeg har pengen til den. Kan jeg ikek se hvorfor, jeg ikke bare må køben den

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Det er i perioder at vi virkelig skændes og der kan gå meget lang tid imellem. Ellers diskutere vi bare.

Men hvis vi skændes, så bliver jeg nemt pigesur og så lader jeg bare være med at snakke til kæresten. Og han er godt klar over når jeg er pigesur. Desværre så kommer han ofte flere timer senere og spørger hvad jeg er sur over, og der har jeg glemt det. Men jeg ved jeg er sur over noget..

Kæresten plejer at give mig plads og tid, for jeg skal nok blive god igen, så tror også bare det er det du måske har brug for eller din kæreste har. Det er rigtig surt at være uvenner og især over en jakke. Men hvis ikke i har fælles økonomi ja så har han jo egentlig ikke noget at sige.. Så bestemmer du selv om du vil købe jakken.

Godt at han giver dig plads til at være sur  Hader selv når jeg ikke får lov til at være sur  Nogen gange har jeg bare brug for at være mig selv, og kun tænke på mig selv. Så jeg har brug for det, fortæller jeg ham det også

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Den koster 5000kr. Jeg er helt vild med den.

Jeg ved godt det er mange penge. Men når jeg har pengen til den. Kan jeg ikek se hvorfor, jeg ikke bare må køben den

Hvis det er dine egne penge, hvorfor køber du den så ikke bare? 

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Hvis det er dine egne penge, hvorfor køber du den så ikke bare? 

Det ville jeg også gerne. Jeg ved bare at han ikke bliver særlig glad for mig.

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Det ville jeg også gerne. Jeg ved bare at han ikke bliver særlig glad for mig.

Hmmm...måske skulle I snakke om at lave en aftale om at I ikke blander jer i hvad den anden bruger sine egne penge på 

Jeg ville nok også gå bagover hvis min mand ville bruge 5000 kr på en jakke, men hvis det var hans egne (vi har fælles økonomi men stadig vores egne "lommepenge"), så ville jeg aldrig blive sur over det - ligesom jeg ikke forventer at han bliver sur over hvad jeg bruger pengene fra min egen konto til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.