Nu er jeg selv snart udlært frisør så vil da lige give dig min mening med hensyn til farve og klip.
Du skriver du ikke er så meget til striber, da du syntes det ser kunstigt ud, det kommer helt an på hvilken tykkelse og måde striberne bliver farvet på.
Du er meget lys i huden så en mørk farve ville jeg holde mig fra, da de vil virke for hård til dig, dine øjne ser blå ud på billederne så for det heller ikke skal se ''kunstigt'' ud ville jeg vælge nogle mere bløde farver.
Jeg ville bruge en toning og ikke en rigtig permanent hårfarve. det gode ved toningen er at den ikke indeholder ammoniak og at den stille og roligt falmer i farven så du undgår den kedelige udvoksning, jeg ville vælge en tonehøjde som max er 1 -2 toner mørkere end din egen naturlige hårfarve. så ville jeg lægge nogle striber i toppen en 10-15 indpakninger for lige at give lidt spil til håret. ville vælge at lave dem i en lys gylden som vil virke naturligt men lækkert at se på.
ang. din frisure så ville jeg vælge at lette dit pandehår klippe det lidt mere sammen i siderne så det indrammere dit ansigt. klippe det til omkring skuldrene også med en masse etager så du kan bruge dit naturlige fald i håret men også bare lade det være glat. det kræver heller ikke det store med sådan en frisure. 
Håber det kunne hjælpe lidt
Anmeld