Hvilken hårfarve? (og evt. frisure)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

lycly

Jeg synes du skal lade dit hår vokse, også pandehåret, især hvis du skal bruge meget tid på at glatte osv. Tror nemlig det ville klæde dig super godt med langt hår. Og så skjuler pandehåret meget af dit ansigt, og det synes jeg er synd  

Mht farve, så tror jeg måske at en farve en smule lysere end Jessica Albas (det sidste billede)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Wimmie

LunaLykke skriver:

Jeg synes du skal lade dit hår vokse, også pandehåret, især hvis du skal bruge meget tid på at glatte osv. Tror nemlig det ville klæde dig super godt med langt hår. Og så skjuler pandehåret meget af dit ansigt, og det synes jeg er synd  

Mht farve, så tror jeg måske at en farve en smule lysere end Jessica Albas (det sidste billede)

Jeg tror også jeg lader det vokse - i hvert fald til skulderlængde for så er det meget pænere når det får lov til at falde naturligt uden at jeg behøver at glatte det. Når det er kort er det alt for ustyrligt hvis det ikke bliver glattet og stylet 

Jeg skal lige tænke over det med pandehåret... Jeg har en ret høj pande, så jeg ved ikke helt om jeg synes det klæder mig når mit pandehår er langt...

Sådan så det ud i 2006 - før jeg fik kort pandehår:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Ja, nu er jeg jo nok snart færdig med at være gravid for denne gang, og jeg har ikke farvet mit hår i knap 10 måneder - det er der naturligvis kommet en fin udvasket farve ud af samt en flot udgroning i leverpostejsfarveskalaen 

Så jeg er af min mand blevet lovet den helt store frisørtur når jeg har født - alt efter hvordan det går med amning og sådan, så regner jeg med at mit hår snart skal farves igen... Men hvilken farve vil klæde mig?

Det skal lige siges at jeg har haft farvet mit hår konstant i 14 år nu og har haft stort set alle nuancer af rød, brun, rød-lilla og sort 

Jeg har ikke lyst til at blive decideret blond, men jeg har overvejet en lysere farve end hidtil.

De to første billeder er mit hår som det ser ud nu og de to nederste billeder er hårfarver som jeg overvejer at prøve... Men I må gerne komme med bud og gerne billeder eller links til andre farver I tror vil klæde mig.

I må også gerne komme med forslag til frisurer, men jeg tror nu ikke jeg vil klippes kort/page igen da det kræver meget glatning og med nyfødt baby i huset tror jeg ikke jeg får tiden til det - så jeg går efter en mellemlang frisure igen tror jeg.

Synes din naturlige farve med lyse reflekser og få mørkere reflekser i vil være super godt til dig og falde naturligt

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Höör skriver:

Synes din naturlige farve med lyse reflekser og få mørkere reflekser i vil være super godt til dig og falde naturligt

Virkelig...? Den leverpostej-agtige bundfarve?

Hmmm...måske er jeg bare den eneste der synes den er enormt trist og kedelig 

Jeg tror nu bestemt jeg går efter at få det gennemfarvet så det kan live op igen 

Anmeld

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Jeg tror nu bestemt jeg går efter at få det gennemfarvet så det kan live op igen 

Det synes jeg!! Sådan havde jeg det også.. Har farvet hår fra 02- nu og i 09 fik jeh min egen med reflekser i og jeg savner det SÅ meget nu for det var så nemt at holde og så vildt naturligt ud ( ingen forskel på bryn ogHår farve) og det tror jeg vilSpille rigtig godt til dig også så slipper du også for konstant at farve de hem farver jo i din egen og ligger helt smalle reflekser af lys og mørkere så det ser helt naturligt ud

Anmeld

3. december 2011

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Det synes jeg!! Sådan havde jeg det også.. Har farvet hår fra 02- nu og i 09 fik jeh min egen med reflekser i og jeg savner det SÅ meget nu for det var så nemt at holde og så vildt naturligt ud ( ingen forskel på bryn ogHår farve) og det tror jeg vilSpille rigtig godt til dig også så slipper du også for konstant at farve de hem farver jo i din egen og ligger helt smalle reflekser af lys og mørkere så det ser helt naturligt ud

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

mkb123 skriver:

Synes faktisk ikke det behøver at blive så mørkt. Men det er måske også fordi at jeg synes den naturlige farve klæder dig utroligt godt! Kan godt forstå det er træls at skulle glatte håret hver dag, men dit ansigt bærer en mellem-kort frisure (fx page) rigtig flot.

Ellers skal du smutte ind forbi din frisør og sige din dejlige mand har givet dig en tur hos dem, og hør hvad de vil sige.. Måske de kan komme med lidt tips så du har noget at tænke over til du skal afsted?

Tænker du lidt á la denne farve (billede) - den har jeg nemlig også haft kig på og synes den er superflot 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2011

l.kjoeller

Wimmie skriver:

Ja, nu er jeg jo nok snart færdig med at være gravid for denne gang, og jeg har ikke farvet mit hår i knap 10 måneder - det er der naturligvis kommet en fin udvasket farve ud af samt en flot udgroning i leverpostejsfarveskalaen 

Så jeg er af min mand blevet lovet den helt store frisørtur når jeg har født - alt efter hvordan det går med amning og sådan, så regner jeg med at mit hår snart skal farves igen... Men hvilken farve vil klæde mig?

Det skal lige siges at jeg har haft farvet mit hår konstant i 14 år nu og har haft stort set alle nuancer af rød, brun, rød-lilla og sort 

Jeg har ikke lyst til at blive decideret blond, men jeg har overvejet en lysere farve end hidtil.

De to første billeder er mit hår som det ser ud nu og de to nederste billeder er hårfarver som jeg overvejer at prøve... Men I må gerne komme med bud og gerne billeder eller links til andre farver I tror vil klæde mig.

I må også gerne komme med forslag til frisurer, men jeg tror nu ikke jeg vil klippes kort/page igen da det kræver meget glatning og med nyfødt baby i huset tror jeg ikke jeg får tiden til det - så jeg går efter en mellemlang frisure igen tror jeg.

Jeg tror en meget mørk farve med et strejf af rødt i ville klæde dig. hvis du gerne vil have en lysere farve så evt en elumen farve, der er knap så brændt, da den ikke på samme måde kræver en helt speciel glød.Farverne er kræftige og holder i øvrigt også rigtig godt

http://www.trendsales.dk/listings/elumen-farve/241 04894?pn=2&track=6&rt=ssr&road=sort_ga llery&search=elumen&status=1#!/search?q=el umen;f=IsSellListing=1;s=CreateDate=d

glæder mig til at høre hvad du vælger når den lille er kommet til verden

Anmeld

3. december 2011

lycly

Wimmie skriver:

Jeg tror også jeg lader det vokse - i hvert fald til skulderlængde for så er det meget pænere når det får lov til at falde naturligt uden at jeg behøver at glatte det. Når det er kort er det alt for ustyrligt hvis det ikke bliver glattet og stylet 

Jeg skal lige tænke over det med pandehåret... Jeg har en ret høj pande, så jeg ved ikke helt om jeg synes det klæder mig når mit pandehår er langt...

Sådan så det ud i 2006 - før jeg fik kort pandehår:

Jeg synes det er et super godt billede af dig, og synes helt klart du skal droppe pandehåret. Pandehåret klæder dig, men jeg synes det er synd at ansigtet forsvinder lidt

Anmeld

3. december 2011

Francisca

Nu er jeg selv snart udlært frisør så vil da lige give dig min mening med hensyn til farve og klip.

Du skriver du ikke er så meget til striber, da du syntes det ser kunstigt ud, det kommer helt an på hvilken tykkelse og måde striberne bliver farvet på.

Du er meget lys i huden så en mørk farve ville jeg holde mig fra, da de vil virke for hård til dig, dine øjne ser blå ud på billederne så for det heller ikke skal se ''kunstigt'' ud ville jeg vælge nogle mere bløde farver.

Jeg ville bruge en toning og ikke en rigtig permanent hårfarve. det gode ved toningen er at den ikke indeholder ammoniak og at den stille og roligt falmer i farven så du undgår den kedelige udvoksning, jeg ville vælge en tonehøjde som max er 1 -2 toner mørkere end din egen naturlige hårfarve. så ville jeg lægge nogle striber i toppen en 10-15 indpakninger for lige at give lidt spil til håret. ville vælge at lave dem i en lys gylden som vil virke naturligt men lækkert at se på.

ang. din frisure så ville jeg vælge at lette dit pandehår klippe det lidt mere sammen i siderne så det indrammere dit ansigt. klippe det til omkring skuldrene også med en masse etager så du kan bruge dit naturlige fald i håret men også bare lade det være glat. det kræver heller ikke det store med sådan en frisure.

Håber det kunne hjælpe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.