Hvilken hårfarve? (og evt. frisure)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Wimmie

AnneBJ skriver:

Nr. 2 billede du har sat ind tror jeg vil være flot... Og så er jeg nødt til at spørge: har du overvejet at lade pandehåret vokse med det andet hår? Jeg synes det ser så stort og "tungt" ud til dit ansigt... 

Ja, jeg har faktisk haft langt pandehår for nogle år siden - men det korte tror jeg at jeg har haft i 5-6 år nu 

Det handler nok mest om at have tålmodigheden til at lade det vokse...på den anden side ville jeg slippe for at stå og glatte det hver dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

AnneBJ

Wimmie skriver:

Ja, jeg har faktisk haft langt pandehår for nogle år siden - men det korte tror jeg at jeg har haft i 5-6 år nu 

Det handler nok mest om at have tålmodigheden til at lade det vokse...på den anden side ville jeg slippe for at stå og glatte det hver dag 

Altså jeg kender ALT til det! Jeg har mit hyr med at vokse langt pandehår lige nu! Det kan lige nøjagtigt nå bag øreret... Og kender jeg mig selv ret, så bliver det klippet når det når med det andet hår, for så skal der ske noget nyt... 

Anmeld

3. december 2011

twinboys

Wimmie skriver:

Ja, nu er jeg jo nok snart færdig med at være gravid for denne gang, og jeg har ikke farvet mit hår i knap 10 måneder - det er der naturligvis kommet en fin udvasket farve ud af samt en flot udgroning i leverpostejsfarveskalaen 

Så jeg er af min mand blevet lovet den helt store frisørtur når jeg har født - alt efter hvordan det går med amning og sådan, så regner jeg med at mit hår snart skal farves igen... Men hvilken farve vil klæde mig?

Det skal lige siges at jeg har haft farvet mit hår konstant i 14 år nu og har haft stort set alle nuancer af rød, brun, rød-lilla og sort 

Jeg har ikke lyst til at blive decideret blond, men jeg har overvejet en lysere farve end hidtil.

De to første billeder er mit hår som det ser ud nu og de to nederste billeder er hårfarver som jeg overvejer at prøve... Men I må gerne komme med bud og gerne billeder eller links til andre farver I tror vil klæde mig.

I må også gerne komme med forslag til frisurer, men jeg tror nu ikke jeg vil klippes kort/page igen da det kræver meget glatning og med nyfødt baby i huset tror jeg ikke jeg får tiden til det - så jeg går efter en mellemlang frisure igen tror jeg.

det bliver da vildt fedt siger hende der aldrig bliver blond mere for rødhåret piger er mere sexede, frække og så unikke... ej pjat vi har det bare sjovere... ejjj nu holder jeg...

Jeg glæder mig til at se dit smukke hår efter en tur hos frisøren... 

Jeg skal også langs tirsdag den 21.dec...

Majbritt

Anmeld

3. december 2011

FrkT

Jeg tror den orangefarvede ville være super frisk og flot til dig! Du har det der meget særprægede/unikke ansigt, som sagtens kan bære sådan en hårfarve efter min mening! Så jeg synes KLART du skulle springe ud i sådan en farve, hvis du har mod på det  Og så måske klippe dit hår en smule kortere sammen med, altså ikke KORT, men bare kortere page 

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

come2 skriver:

Tror sagtens du ville kunne bære en lidt mørke brun farve faktisk

Jep, det kan jeg - for jeg har haft mit hår farvet mørkebrunt i mange år 

Det er også derfor det er lidt svært at vælge, for jeg synes selv at brunt/mørkt er pænt til mig, men jeg er bare bange for at jeg vil fortryde ikke at prøve noget nyt når jeg nu har chancen 

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

mkb123 skriver:

en lidt mørkere brun farve med dybde i, ville stå godt til dig, og fremhæve dine øjne meget. tror du skal "beholde" din frisure, altså bare få den klippet lidt mere skarp. dit pandehår synes jeg klæder dig rigtig godt, så hvis du blev klippet lidt kortere ville det være 

For knap 4 år siden så jeg sådan ud (billede), og jeg synes stadig det er en pæn farve og frisure til mig - nok det pæneste hår jeg har haft... På den anden side er det jo prøvet, så jeg ved ikke om jeg fortryder det hvis jeg ikke prøver noget nyt...

Hmm....svært 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2011

Polkaprik

Jeg tænker at en skarp lang page (mellem skulder og kæbelinje) som er klippet skråt så den er kortere i nakken og længere fortil og så farvet mørk brun vil klæde dig

Og med skarpt markeret pandehår!

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Polkaprik skriver:

Jeg tænker at en skarp lang page (mellem skulder og kæbelinje) som er klippet skråt så den er kortere i nakken og længere fortil og så farvet mørk brun vil klæde dig

Og med skarpt markeret pandehår!

Jeg kommer lige fra den skarpe page og er nu ved at lade det vokse længere. Pagen var fin nok, men den skulle glattes hver dag da jeg har naturkrøl, og jeg er bare bange for at tiden ikke bliver til det når der om få uger kommer baby i huset. Så det skal helst være langt nok til at jeg kan sætte det op 

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

twinboys skriver:

det bliver da vildt fedt siger hende der aldrig bliver blond mere for rødhåret piger er mere sexede, frække og så unikke... ej pjat vi har det bare sjovere... ejjj nu holder jeg...

Jeg glæder mig til at se dit smukke hår efter en tur hos frisøren... 

Jeg skal også langs tirsdag den 21.dec...

Majbritt

Rødt er 

Jeg har også været rødhåret i mange år - alle mulige nuancer af rød fra postkasse til orange-rød 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2011

mkb123

Wimmie skriver:

For knap 4 år siden så jeg sådan ud (billede), og jeg synes stadig det er en pæn farve og frisure til mig - nok det pæneste hår jeg har haft... På den anden side er det jo prøvet, så jeg ved ikke om jeg fortryder det hvis jeg ikke prøver noget nyt...

Hmm....svært 

Synes faktisk ikke det behøver at blive så mørkt. Men det er måske også fordi at jeg synes den naturlige farve klæder dig utroligt godt! Kan godt forstå det er træls at skulle glatte håret hver dag, men dit ansigt bærer en mellem-kort frisure (fx page) rigtig flot.

Ellers skal du smutte ind forbi din frisør og sige din dejlige mand har givet dig en tur hos dem, og hør hvad de vil sige.. Måske de kan komme med lidt tips så du har noget at tænke over til du skal afsted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.