Ja, nu er jeg jo nok snart færdig med at være gravid for denne gang, og jeg har ikke farvet mit hår i knap 10 måneder - det er der naturligvis kommet en fin udvasket farve ud af samt en flot udgroning i leverpostejsfarveskalaen 
Så jeg er af min mand blevet lovet den helt store frisørtur når jeg har født - alt efter hvordan det går med amning og sådan, så regner jeg med at mit hår snart skal farves igen... Men hvilken farve vil klæde mig?
Det skal lige siges at jeg har haft farvet mit hår konstant i 14 år nu og har haft stort set alle nuancer af rød, brun, rød-lilla og sort 
Jeg har ikke lyst til at blive decideret blond, men jeg har overvejet en lysere farve end hidtil.
De to første billeder er mit hår som det ser ud nu og de to nederste billeder er hårfarver som jeg overvejer at prøve... Men I må gerne komme med bud og gerne billeder eller links til andre farver I tror vil klæde mig.
I må også gerne komme med forslag til frisurer, men jeg tror nu ikke jeg vil klippes kort/page igen da det kræver meget glatning og med nyfødt baby i huset tror jeg ikke jeg får tiden til det - så jeg går efter en mellemlang frisure igen tror jeg.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld