Hvilken hårfarve? (og evt. frisure)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.118 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Wimmie

Ja, nu er jeg jo nok snart færdig med at være gravid for denne gang, og jeg har ikke farvet mit hår i knap 10 måneder - det er der naturligvis kommet en fin udvasket farve ud af samt en flot udgroning i leverpostejsfarveskalaen 

Så jeg er af min mand blevet lovet den helt store frisørtur når jeg har født - alt efter hvordan det går med amning og sådan, så regner jeg med at mit hår snart skal farves igen... Men hvilken farve vil klæde mig?

Det skal lige siges at jeg har haft farvet mit hår konstant i 14 år nu og har haft stort set alle nuancer af rød, brun, rød-lilla og sort 

Jeg har ikke lyst til at blive decideret blond, men jeg har overvejet en lysere farve end hidtil.

De to første billeder er mit hår som det ser ud nu og de to nederste billeder er hårfarver som jeg overvejer at prøve... Men I må gerne komme med bud og gerne billeder eller links til andre farver I tror vil klæde mig.

I må også gerne komme med forslag til frisurer, men jeg tror nu ikke jeg vil klippes kort/page igen da det kræver meget glatning og med nyfødt baby i huset tror jeg ikke jeg får tiden til det - så jeg går efter en mellemlang frisure igen tror jeg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Pianisten

Jeg er personligt ikke særlig vild med nogen af dem... Er generelt imod orange da man skal have en meget speciel hudfarve for at være pæn med den farve hår synes jeg... Har du overvejet noget mørkt med lyse striber? Det kunne garanteret også se fedt ud...

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Cheyana skriver:

Jeg er personligt ikke særlig vild med nogen af dem... Er generelt imod orange da man skal have en meget speciel hudfarve for at være pæn med den farve hår synes jeg... Har du overvejet noget mørkt med lyse striber? Det kunne garanteret også se fedt ud...

Jeg er ikke så mege til at få lavet striber - synes let det kommer til at se kunstigt ud og så kræver det lige mere vedligeholdelse. Jeg skal helst have noget jeg selv kan farve derhjemme bagefter 

Jeg har overvejet en mørkere, men jeg har været mørkhåret de sidste 10 år, så jeg vil helst prøve noget nyt... Hvis det lyse ikke klæder mig kan jeg jo altid farve det mørkere igen - det er sværere den anden vej 

Anmeld

3. december 2011

Kloster

Hej hej...

Sætter ige lidt ideer på....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2011

come2

Jeg tror det billede kloster har sat ind som nr 2 vil være flot til dig

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Kloster skriver:

Hej hej...

Sætter ige lidt ideer på....

Nr. 2 og 3 er rigtig flotte 

De er dog ikke så forskellige fra hårfarver jeg har haft før, men det er til gengæld farver jeg gladeligt vender tilbage til 

Nr.1 er også fin men jeg ved ikke om jeg vil være en pæn blondine, hehe - har ikke været lyshåret siden jeg var 6-7 år 

Billede 4 kunne jeg til gengæld aldrig finde på, hehe -  med mindre det kun er frisuren og ikke farven du mener - frisuren er fed 

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

come2 skriver:

Jeg tror det billede kloster har sat ind som nr 2 vil være flot til dig

Ja, 2'eren og 3'eren er begge rigtig flotte synes jeg - men også farver jeg kender i forvejen 

Anmeld

3. december 2011

come2

Wimmie skriver:

Ja, 2'eren og 3'eren er begge rigtig flotte synes jeg - men også farver jeg kender i forvejen 

Tror sagtens du ville kunne bære en lidt mørke brun farve faktisk

Anmeld

3. december 2011

mkb123

en lidt mørkere brun farve med dybde i, ville stå godt til dig, og fremhæve dine øjne meget. tror du skal "beholde" din frisure, altså bare få den klippet lidt mere skarp. dit pandehår synes jeg klæder dig rigtig godt, så hvis du blev klippet lidt kortere ville det være 

Anmeld

3. december 2011

AnneBJ

Nr. 2 billede du har sat ind tror jeg vil være flot... Og så er jeg nødt til at spørge: har du overvejet at lade pandehåret vokse med det andet hår? Jeg synes det ser så stort og "tungt" ud til dit ansigt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.