Andre der pisker fløde i hånden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

chael

An&Jo skriver:

jeg fik sådan en ustyrlig lyst til varm kakao med flødeskum nu her og bestemte mig for at lave det..

Da jeg så har ordnet kakaoen og hældt fløden i en skål kommer jeg i tanker om at jeg ingen elpisker har fordi den er fået i stykker, så jeg har lige brugt 10 minutter ihvertfald, på at piske fløden stiv..
Årh gud mine håndled gør ondt nu..
Hurra for at man ikke levede for 100 år siden uden elektronik..

Andre der har haft fornøjelsen af at piske fløde i hånden??

Næste gang kommer du det i en frysepose og ryster til den er den rette konsistens så er du fri for at smadre håndleddende

Og så sæt den elprisker på ønskelisten. Den koster ikke mere end 100 kr

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Moms

maria_wt skriver:

Hæld fløden i en pose eller i et glas med låg... ryste ryste og så er det hurtig flødeskum

jeps - lige det svar jeg ville have givet. Men tænkte, det måtte være her et sted.

hvad skal man så med en elpisker

Moms

Anmeld

2. december 2011

chael

pemiro skriver:

En anden gang skal du bare hælde fløden i en frysepose og puste luft i og så lukke posen godt.. Og så skal du ellers bare ryste løs, det er meeeeget hurtigere

Okay hé hé... Skulle vidst lige have brugt 2 min på at læse tråde kan se flere er kommet med samme råd

Ups

*Camilla

Anmeld

2. december 2011

aarhusmor

Jeg gør det tit i hånden, fordi elpiskeren larmer. Det går dog ikke ved større portioner. God idé med sukkeret, den vil jeg da prøve

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

chael skriver:

Næste gang kommer du det i en frysepose og ryster til den er den rette konsistens så er du fri for at smadre håndleddende

Og så sæt den elprisker på ønskelisten. Den koster ikke mere end 100 kr

*Camilla

den kunne sagtens sættes på ønskesedlen, men så ville jeg ikke få den alligevel..

Får kun gave fra min søster og min kæreste..

Min søster ved jeg giver mig den omaggio vase fra Kähler som jeg har ønsket mig længe, og tvivler på at min kæreste vil give mig en elpisker..

Anmeld

2. december 2011

lio

Som barn lærte jeg det med hånden men da jeg så elpiskeret så hold jeg mig til den, når strømmen går eller lign. så tager vi den bare i hånden det er ok. Hvis jeg såkun skal piske meget lidt fløde så bliver det med en Tupperware shaker, den rystes i hånden og det er den løsning jeg bruger mest.

Anmeld

2. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

de få gange jeg pisker flødeskum er det altid i hånden...

synes man alt for hurtigt får pisket det for meget med el-piskeren...

Anmeld

2. december 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jeg fik sådan en ustyrlig lyst til varm kakao med flødeskum nu her og bestemte mig for at lave det..

Da jeg så har ordnet kakaoen og hældt fløden i en skål kommer jeg i tanker om at jeg ingen elpisker har fordi den er fået i stykker, så jeg har lige brugt 10 minutter ihvertfald, på at piske fløden stiv..

Nej for S*T*N .. Det gør jeg ikke.. Det er jeg for doven til !! Jeg har gjort det 17 mio gange på kokkeskolen.. Og ALDRIG igen. NEJ NEJ NEJ.. 

Anmeld

6. december 2011

Ciss

An&Jo skriver:

Har gjort det flere gange. Ikke det store problem, sålænge portionen ikke er meget stor.

En enkelt gang har jeg prøvet at piske med gaffel. Det er muligt, men hvis jeg har et valg, tror jeg ikke, at jeg gør det igen.

Anmeld

6. december 2011

B&J

hihihih det gør jeg ikke kan slet ikke forstille mig hvor ondt i hånden jeg ville få hurra for håndmixeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.