Andre der pisker fløde i hånden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du pisket fløde i hånden??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.305 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. december 2011

An&Jo

jeg fik sådan en ustyrlig lyst til varm kakao med flødeskum nu her og bestemte mig for at lave det..

Da jeg så har ordnet kakaoen og hældt fløden i en skål kommer jeg i tanker om at jeg ingen elpisker har fordi den er fået i stykker, så jeg har lige brugt 10 minutter ihvertfald, på at piske fløden stiv..
Årh gud mine håndled gør ondt nu..
Hurra for at man ikke levede for 100 år siden uden elektronik..

Andre der har haft fornøjelsen af at piske fløde i hånden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Caroline86

jeg pisker det stort set altid i hånden (når vi en sjælden gang imellem skal have pisket flødeskum)

Synes ikke det er hårdt, men måske fordi jeg er "vant" til det?

Anmeld

2. december 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Ja en gang... men da var jeg så heldig at min mormor, lige gav fif, så jeg skånede mit håndled Bare ærgeligt det er så lang tid siden, for kan faktisk ikke huske dem nu

Anmeld

2. december 2011

BellaCiinea

An&Jo skriver:

jeg fik sådan en ustyrlig lyst til varm kakao med flødeskum nu her og bestemte mig for at lave det..

Da jeg så har ordnet kakaoen og hældt fløden i en skål kommer jeg i tanker om at jeg ingen elpisker har fordi den er fået i stykker, så jeg har lige brugt 10 minutter ihvertfald, på at piske fløden stiv..
Årh gud mine håndled gør ondt nu..
Hurra for at man ikke levede for 100 år siden uden elektronik..

Andre der har haft fornøjelsen af at piske fløde i hånden??

Du skal bare putte en tsk. sukker i, så går det meget hurtigere ^^

Anmeld

2. december 2011

Rkb25

Skulle engang piske fløde til kakao hjemme hos min mor. Hun var ikke hjemme, og jeg kunne bare ikke finde andet end et piskeris. Så jeg piskede i evigheder, samtidig med at jeg bandede og svovlede. Da min mor kom hjem og fandt elpiskeren, var fløden blevet til skum....

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

Caroline86 skriver:

jeg pisker det stort set altid i hånden (når vi en sjælden gang imellem skal have pisket flødeskum)

Synes ikke det er hårdt, men måske fordi jeg er "vant" til det?

jeg er normalt den der laver lagkagerne når der skal holdes noget, så jeg pisker rigtig meget fløde, så hvorfor jeg ikke har fået mig en ny elpisker endnu ved jeg ikke..

jeg synes det er rigtig hårdt at piske det i hånden men måske der bare skal øvelse til, som med så meget andet..

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

Ravnholt skriver:

Ja en gang... men da var jeg så heldig at min mormor, lige gav fif, så jeg skånede mit håndled Bare ærgeligt det er så lang tid siden, for kan faktisk ikke huske dem nu

haha, hvis du kommer i tanker om dem, vil jeg gerne høre dem..

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Du skal bare putte en tsk. sukker i, så går det meget hurtigere ^^

se det råd kunne jeg godt have brugt for et kvarter siden.. haha

Anmeld

2. december 2011

birthee

An&Jo skriver:

jeg er normalt den der laver lagkagerne når der skal holdes noget, så jeg pisker rigtig meget fløde, så hvorfor jeg ikke har fået mig en ny elpisker endnu ved jeg ikke..

jeg synes det er rigtig hårdt at piske det i hånden men måske der bare skal øvelse til, som med så meget andet..

nu har jeg en elpisker, men når vi er på camping er det sådan en hjul-pisker jeg bruger... sådan en med håndtag ude på siden man drejer på

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

Rkb25 skriver:

Skulle engang piske fløde til kakao hjemme hos min mor. Hun var ikke hjemme, og jeg kunne bare ikke finde andet end et piskeris. Så jeg piskede i evigheder, samtidig med at jeg bandede og svovlede. Da min mor kom hjem og fandt elpiskeren, var fløden blevet til skum....

jeg har os nået at tænke mange grimme tanker imens jeg piskede..

må nok snart få købt mig en ny elpisker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.