Andre der pisker fløde i hånden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

An&Jo

birthee skriver:

nu har jeg en elpisker, men når vi er på camping er det sådan en hjul-pisker jeg bruger... sådan en med håndtag ude på siden man drejer på

sådan et er jo også skide smart, tror jeg skal ønske mig sådan et, det må være knap så hårdt for armene som sådan et almindelig piskeris..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

BellaCiinea

An&Jo skriver:

se det råd kunne jeg godt have brugt for et kvarter siden.. haha

Hihi, så ved du det til næste gang ^^

Er desværre først liiiige kommet ind af døren =D

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Hihi, så ved du det til næste gang ^^

Er desværre først liiiige kommet ind af døren =D

skrev os først indlægget da jeg var færdig med at piske..

men husker det hvis det skulle ske igen

Anmeld

2. december 2011

Caroline86

An&Jo skriver:

jeg er normalt den der laver lagkagerne når der skal holdes noget, så jeg pisker rigtig meget fløde, så hvorfor jeg ikke har fået mig en ny elpisker endnu ved jeg ikke..

jeg synes det er rigtig hårdt at piske det i hånden men måske der bare skal øvelse til, som med så meget andet..

jeg tror faktisk det er et spørgsmål om teknik... at man skal huske at bruge hele armen når man pisker så man ikke spænder i håndleddet

Ej, men kan VIRKELIG ikke forklare hvordan man pisker flødeskum i hånden.. hahaha!

Anmeld

2. december 2011

maria_wlt

Hæld fløden i en pose eller i et glas med låg... ryste ryste og så er det hurtig flødeskum

Anmeld

2. december 2011

pemiro

An&Jo skriver:

jeg fik sådan en ustyrlig lyst til varm kakao med flødeskum nu her og bestemte mig for at lave det..

Da jeg så har ordnet kakaoen og hældt fløden i en skål kommer jeg i tanker om at jeg ingen elpisker har fordi den er fået i stykker, så jeg har lige brugt 10 minutter ihvertfald, på at piske fløden stiv..
Årh gud mine håndled gør ondt nu..
Hurra for at man ikke levede for 100 år siden uden elektronik..

Andre der har haft fornøjelsen af at piske fløde i hånden??

En anden gang skal du bare hælde fløden i en frysepose og puste luft i og så lukke posen godt.. Og så skal du ellers bare ryste løs, det er meeeeget hurtigere

Anmeld

2. december 2011

Toshiba

An&Jo skriver:

jeg fik sådan en ustyrlig lyst til varm kakao med flødeskum nu her og bestemte mig for at lave det..

Da jeg så har ordnet kakaoen og hældt fløden i en skål kommer jeg i tanker om at jeg ingen elpisker har fordi den er fået i stykker, så jeg har lige brugt 10 minutter ihvertfald, på at piske fløden stiv..
Årh gud mine håndled gør ondt nu..
Hurra for at man ikke levede for 100 år siden uden elektronik..

Andre der har haft fornøjelsen af at piske fløde i hånden??

i en frysepose med fløden og puste luft i.... og ryste - hehe det går stærkt og er ikke hårdt

Anmeld

2. december 2011

BellaCiinea

An&Jo skriver:

skrev os først indlægget da jeg var færdig med at piske..

men husker det hvis det skulle ske igen

Haha, ja så hjælper det ikke meget ^^

Jeps, husk det endelig! Det hjælper rigtig meget!

Anmeld

2. december 2011

Toshiba

pemiro skriver:

En anden gang skal du bare hælde fløden i en frysepose og puste luft i og så lukke posen godt.. Og så skal du ellers bare ryste løs, det er meeeeget hurtigere

havde ikke set du havde skrevet det - så jeg forslog det samme

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

konklusionen må jo så være at jeg bare skal hælde det i noget der kan lukkes for og så ellers bare ryste løs..

det tror jeg mine arme bliver glad for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.