Hvad skal jeres kærester/mænd have i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

TR

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg ved ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave og han sig kun penge og tøj. 

Vil gerne ham en nøglering med en sød teskt på eller noget i den stil, nogen der ved hvor i Horsens man kan købe nøgleringe?

Han skal jo have mere end det, men hvad det ved jeg ikke? 

Så hvad skal din mand/kæreste have i julegave? 

her har vi givet hinanden en fælles gave Rasmus seebach billetter og så giver jeg ham en lille gave til under træet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SilasMor skriver:

hvilken hjemmeside er det?

andando.dk

Anmeld

2. december 2011

Alexander071106sMor

Nu har jeg ikke læst svarene, men jeg giver min mand et par nye Nike Shox sko i julegave. Det bliver en stor fællesgave fra mig, børn, dyr og hans farmor . Han ønsker sig dem helt vildt meget, så selvfølgelig skal han have dem..

Vi køber normalt en lille ting til max 5-800,- og så en stor fællesting når vi lige mangler noget. Vores fællesting bliver i år nok nyt bord/stole sæt til campingvognen

Anmeld

2. december 2011

AmalieLaursen

Da både mig og min mand tjerne fint med penge så har jeg et par ideer, men det er måske lidt dyrt, også skal det også siges at vi kun har en lille ny født søn og ikke flere børn end ham

Men skal købe et ur til ham, også et par nye bukser fra Lacoste, også havde jeg tænkt måske tænkt på at købe en pakke kondomer, fordi han har snakket om at bolle mig tyk igen, men jeg vil self gerne have en til om et års tid  også vil jeg skrive en lille besked til ham på gave, men gør det kun fordi vi holder jul hjemme og ikke orker at tage et sted hen med den lille

Anmeld

2. december 2011

Silas&Mille

mor:) skriver:

andando.dk

super tak

Anmeld

2. december 2011

Alexander071106sMor

ttcaroe@gmail.com skriver:

Nu har jeg ikke læst svarene, men jeg giver min mand et par nye Nike Shox sko i julegave. Det bliver en stor fællesgave fra mig, børn, dyr og hans farmor . Han ønsker sig dem helt vildt meget, så selvfølgelig skal han have dem..

Vi køber normalt en lille ting til max 5-800,- og så en stor fællesting når vi lige mangler noget. Vores fællesting bliver i år nok nyt bord/stole sæt til campingvognen

Havde også tænkt på at købe biletter til Frank og Casper's show i Randers, men hælder mest til skoene...

Anmeld

2. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SilasMor skriver:

super tak

så lidt

Anmeld

2. december 2011

LR85

har lige købt gaven i dag.

En massagestol, som en gave fra vores søn til os begge-agtigt

Anmeld

2. december 2011

Pige2009

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg ved ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave og han sig kun penge og tøj. 

Vil gerne ham en nøglering med en sød teskt på eller noget i den stil, nogen der ved hvor i Horsens man kan købe nøgleringe?

Han skal jo have mere end det, men hvad det ved jeg ikke? 

Så hvad skal din mand/kæreste have i julegave? 

Ellers prøv at søge på nettet. Jeg købte en nøglering til fars dag med tekst man selv kunne vælge

Anmeld

2. december 2011

incognito

Da min kæreste har fødselsdag i januar, har jeg måtte tænke så det knager, da der ikke blot er én men to dage inden for kort tid, hvor han skal have gaver. Puha!

Men, i julegave får han et surround sound anlæg som han selv har godkendt (bedst, når man har en elektriker som kæreste, for alt skal være perfekt). Udover det har jeg så købt en parfume til ham, som han ikke ved noget om - bare så han har lidt at blive overrasket med.

I fødselsdagsgave får han så to billetter til et show med Jan Gintberg; og jeg skal selvfølgelig være den ene heldige indehaver af billetten. Min mor giver ham så også to billetter til Mick Øgendahl i julegave (og her skal jeg da også lige med). Så nu synes jeg faktisk, at jeg har fundet geniale gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.