Hvad skal jeres kærester/mænd have i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.431 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Pigent

Hej 

Jeg ved ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave og han sig kun penge og tøj. 

Vil gerne ham en nøglering med en sød teskt på eller noget i den stil, nogen der ved hvor i Horsens man kan købe nøgleringe?

Han skal jo have mere end det, men hvad det ved jeg ikke? 

Så hvad skal din mand/kæreste have i julegave? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Silas&Mille

Her skal kæresten have nogle whisky glas, han har forelsket sig i, af Silas og så vakler jeg lidt imellem om jeg skal give ham en ny trøje, en ny whisky, et par nye sko eller en ny mobiltelefon

Anmeld

2. december 2011

lucas<3

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg ved ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave og han sig kun penge og tøj. 

Vil gerne ham en nøglering med en sød teskt på eller noget i den stil, nogen der ved hvor i Horsens man kan købe nøgleringe?

jeg har købt mette blomsterberg dessert bogen. og så får han nogle sokker med nøgne damer på og så sådan en til cykelstolen kan side på hans cykel

hans ønskeseld havde jeg ikk råd til, han ønskede sig en million, det havde jeg ikke lige på kontoen.. hihi

Anmeld

2. december 2011

Pigent

SilasMor skriver:

Her skal kæresten have nogle whisky glas, han har forelsket sig i, af Silas og så vakler jeg lidt imellem om jeg skal give ham en ny trøje, en ny whisky, et par nye sko eller en ny mobiltelefon

Okay 

Min kæerste er meget glad for biler. Så jeg har også overvejet om jeg skulle give ham noget til hans bil. 
Som han selv hans et og alt er hans bil og mig 

Anmeld

2. december 2011

Silas&Mille

Barnepigen skriver:

Okay 

Min kæerste er meget glad for biler. Så jeg har også overvejet om jeg skulle give ham noget til hans bil. 
Som han selv hans et og alt er hans bil og mig 

Vores økonomi er ikke så god for tiden, så det er noget af et problem for mig at vælge, for ville aller helst give ham det hele 

Anmeld

2. december 2011

Chraz

Min kæreste skal have en cd med hans store idol edwin mccain som hedder merci bound. Han har snakket om den i et godt stykke tid nu, så nu synes jeg han skal have den

Anmeld

2. december 2011

Pigent

Okay 

Mine penge er også små i år, men de skal nu have gaver allesammen alligevel 

Anmeld

2. december 2011

9510

Min mand skal have nye vinterdæk på min bil i julegave

Ej vi giver ikke hinanden gaver i år, pengene går til ungerne i stedet for,

Anmeld

2. december 2011

Pigent

Min kæreste har selv fået vinterdæk på hans bil og jeg har ikke bil 

Jeg har fundet ud af hvad han skal have, han skal have biler 2 og så en lille ting mere 

Anmeld

2. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Barnepigen skriver:

Hej 

jeg har købt en nøglering til min kæreste med tekst på. Den kan åbnes så du kan sætte billeder ind. Det er en hjemmeside med mange forskellige gode gaveidéer. De har fornuftige priser og hurtig levering (1-2 dage)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.