Hvad skal jeres kærester/mænd have i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Silas&Mille

mor:) skriver:

jeg har købt en nøglering til min kæreste med tekst på. Den kan åbnes så du kan sætte billeder ind. Det er en hjemmeside med mange forskellige gode gaveidéer. De har fornuftige priser og hurtig levering (1-2 dage)

hvilken hjemmeside er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

mille25

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg ved ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave og han sig kun penge og tøj. 

Vil gerne ham en nøglering med en sød teskt på eller noget i den stil, nogen der ved hvor i Horsens man kan købe nøgleringe?

Han skal jo have mere end det, men hvad det ved jeg ikke? 

Så hvad skal din mand/kæreste have i julegave? 

hejza...

jeg giver min kæreste 2 billetter til linie3. han har snakket så meget om hvor fedt det ville være at se dem....

de er lidt dyre så min mor er med i gaven...

Anmeld

2. december 2011

Pigent

Okay 

Anmeld

2. december 2011

MaleneJensen

Her får manden noget til sin x-box og så mangler jeg noget endnu ved bare ikke helt hvad :/

Anmeld

2. december 2011

WHT

Min kæreste har lige haft fødseldag og han ønskede sig ikke noget (det samme gælder til jul)...

Jeg ville give ham noget tøj, men han SKULLE have noget personligt også, så jeg fandt en hjemmeside hvor man kunne bestille forskellige ting med gravering...
Endte med at bestille en kreditkortholder (hedder der det?) med gravering på bagsiden, 2 linier der bare siger alt

Det er snart jul og jeg er igen på bar bund, så følger lige med her  

Anmeld

2. december 2011

Nadia&Daniel

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg ved ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave og han sig kun penge og tøj. 

Vil gerne ham en nøglering med en sød teskt på eller noget i den stil, nogen der ved hvor i Horsens man kan købe nøgleringe?

ANER DET IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

2. december 2011

NinaNymannMadsen

min kæreste har allerede fået hans gave.

han fik den her (eller den havde han i forvejen, den har bare blevet farvet op og labbet sammen for den havde mellemrum nogen steder)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2011

Røverdatter

Barnepigen skriver:

Hej 

indtil videre har jeg købt 6 glas til 350,- det er nogle specielle glas som min kæreste samler på men han skal have noget mere.. Måske noget lækkert øko-tøj

Anmeld

2. december 2011

gruener

http://shop.andando.dk/group.asp?group=151

Jeg har købt en nøglering med gravering herfra til min kæreste. De havde super hurtig levering 

Anmeld

2. december 2011

tinasmor

Barnepigen skriver:

Hej 

Her skal kæresten have en collage fra foto-paa-laerred med pigerne på.

så skal han have sådan en oplader til sin Iphone som kan sættes til bil-lighteren.

Et par varme støvler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.