Hvad synes I om billedet? Ser det realistisk ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

NNL

NNL skriver:

Det er rigtig godt klippet ud af en ikke-prof Så kan du altid lege med baggrund og farve på diverse ting, det er jo efter smag.

Hvis du har mulighed for det, ville det være flot med lidt ekstra kontrask på billedet, så det bliver mindre mat (synes jeg, men det er igen smag og behag)

Hilsen Nadia, som laver grafisk arbejde til hverdag

Hov, der skulle stå KONTRAST

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

morethanperfect

Syns det er rigtig fint , men ville nok ha valgt en anden baggrund .. Og huen rød også  

Anmeld

2. december 2011

kirsti

jeg synes det er synd han går så meget i et med baggrunden

Anmeld

2. december 2011

Mor Christa

NNL skriver:

Det er rigtig godt klippet ud af en ikke-prof Så kan du altid lege med baggrund og farve på diverse ting, det er jo efter smag.

Hvis du har mulighed for det, ville det være flot med lidt ekstra kontrask på billedet, så det bliver mindre mat (synes jeg, men det er igen smag og behag)

Hilsen Nadia, som laver grafisk arbejde til hverdag

wuhhuuuuuuuuuu hvor er det lækkert med noget kritik fra en som arbejder med det ..Hvilken uddannelse har du taget?
Ihh jeg vil tage i mod dine råd og prøve at lege lidt med det .. Det er så lækkert at sidde og redigerer billeder..Super god tidsfordriv

Anmeld

2. december 2011

NNL

MissChrista skriver:

wuhhuuuuuuuuuu hvor er det lækkert med noget kritik fra en som arbejder med det ..Hvilken uddannelse har du taget?
Ihh jeg vil tage i mod dine råd og prøve at lege lidt med det .. Det er så lækkert at sidde og redigerer billeder..Super god tidsfordriv

Jeg har en HA med speciale i markedsføring, men da jeg kom igang med arbejdet var det pludselig det kreative der trak mest, så jeg har taget flere kurser i PhotoShop og InDesign (hvis det siger dig noget)

Men synes det er godt klaret det du har fået lavet på billedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.