Hvad synes I om billedet? Ser det realistisk ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Mor Christa

jep jep jep.. Har leget med et billede af sønnen.. DAAAMN det tog lang tid.. Ser det realistisk nok ud ? Har givet det en ny baggrund og lavet det sort/hvid med en enkelt farve.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Filippa & Liva

Synes det er et SKØNT billede!

Anmeld

1. december 2011

Mor Christa

BigBabyWish skriver:

Synes det er et SKØNT billede!

hehe mange tak .. 

Anmeld

1. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MissChrista skriver:

jep jep jep.. Har leget med et billede af sønnen.. DAAAMN det tog lang tid.. Ser det realistisk nok ud ? Har givet det en ny baggrund og lavet det sort/hvid med en enkelt farve.. 

hvad mener du med realistisk?

men det er et sødt billede...ville måske have valgt huen i farve også.

Anmeld

1. december 2011

Thalia

Jeg synes billedet er fantastisk, men jeg ville nok have valgt en anden baggrund. Når billedet er i SH virker den blandede baggrund forstyrrende synes jeg.

Anmeld

1. december 2011

Mor Christa

mor:) skriver:

hvad mener du med realistisk?

men det er et sødt billede...ville måske have valgt huen i farve også.

hihi det kan jeg nå endnu
Jamen det er fordi det oprindeligt er en anden baggrund der var , men så lavede jeg denne baggrund i stedet. Så ville jeg bare spørge om det var EKSTREMT tydeligt, at jeg er ikke-øvet i sådan noget, eller om det egentlig så meget godt ud .. 

Anmeld

1. december 2011

Mor Christa

Thalia skriver:

Jeg synes billedet er fantastisk, men jeg ville nok have valgt en anden baggrund. Når billedet er i SH virker den blandede baggrund forstyrrende synes jeg.

Det kan der egentlig godt være noget om  
MANGE tak for konstruktiv kritik! Jeg vil prøve at lege lidt med en anden baggrund i morgen  

Anmeld

1. december 2011

MissMaria

MissChrista skriver:

Super skøn dreng... Men jeg synes måske det ligner lidt han sidder i røg - hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

1. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MissChrista skriver:

hihi det kan jeg nå endnu
Jamen det er fordi det oprindeligt er en anden baggrund der var , men så lavede jeg denne baggrund i stedet. Så ville jeg bare spørge om det var EKSTREMT tydeligt, at jeg er ikke-øvet i sådan noget, eller om det egentlig så meget godt ud .. 

nå nu er jeg med...altså jeg troede det var det baggrund der bare har været der...så mit svar er vel...det ser meget realistisk ud..det har du gjort meget godt

Anmeld

1. december 2011

Wimmie

MissChrista skriver:

Jeg ville helt klart vælge en anden baggrund - synes din søn "forsvinder" i alle de gråtoner - det er alt for "ensformigt" hvis du forstår.

En mindre forstyrrende baggrund ville være meget bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.