Hvad synes I om billedet? Ser det realistisk ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Mor Christa

mor:) skriver:

nå nu er jeg med...altså jeg troede det var det baggrund der bare har været der...så mit svar er vel...det ser meget realistisk ud..det har du gjort meget godt

hehe Mange tak .. Det er dælme svært at lave når man ikke er øvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Thalia

MissChrista skriver:

Det kan der egentlig godt være noget om  
MANGE tak for konstruktiv kritik! Jeg vil prøve at lege lidt med en anden baggrund i morgen  

Det var absolut så lidt. Og som sagt kan jeg altså rigtig godt lide billedet

Jeg tror egentlig bare at det der skal til er at baggrunden bliver lidt lysere - så bukserne ikke går i et med baggrunden hvis det gir mening

Anmeld

1. december 2011

Mor Christa

MissMaria skriver:

Super skøn dreng... Men jeg synes måske det ligner lidt han sidder i røg - hvis du forstår hvad jeg mener

.. ja det skulle det meget gerne ikke ligne da .. hihi.. Tror jeg vil prøve med bare én farve som baggrund

Anmeld

1. december 2011

Mor Christa

Thalia skriver:

Det var absolut så lidt. Og som sagt kan jeg altså rigtig godt lide billedet

Jeg tror egentlig bare at det der skal til er at baggrunden bliver lidt lysere - så bukserne ikke går i et med baggrunden hvis det gir mening

ja, det kan da godt være eller måske bare én farve.. måske en lys grå.. bum bum :O

Anmeld

1. december 2011

Mor Christa

Wimmie skriver:

Jeg ville helt klart vælge en anden baggrund - synes din søn "forsvinder" i alle de gråtoner - det er alt for "ensformigt" hvis du forstår.

En mindre forstyrrende baggrund ville være meget bedre 

Jeg har tænkt mig at prøve bare at lave en farve som baggrund og så en lys en .. Mange tak for respons!

Anmeld

1. december 2011

MissMaria

MissChrista skriver:

.. ja det skulle det meget gerne ikke ligne da .. hihi.. Tror jeg vil prøve med bare én farve som baggrund

Håber vi må se det med ny baggrund

Jeg har allerede sendt mine julekort ud.... Mit kamera har en funktion som kan isolere farver, så er lidt stolt af mit eget første se mit skønne baby julekort

Anmeld

2. december 2011

Mor Christa

MissMaria skriver:

Håber vi må se det med ny baggrund

Jeg har allerede sendt mine julekort ud.... Mit kamera har en funktion som kan isolere farver, så er lidt stolt af mit eget første se mit skønne baby julekort

hihi Det er så lækkert, når der findes programmer der kan gøre det for dig ;P .. Det tager hvert fald en krig i photoshop! (synes jeg )
Jep - jeg har tænkt mig at sidde og arbejde lidt med billedet i dag, så kan jeg da lige smide det op når det engang er færdigt

Anmeld

2. december 2011

MorDk

Realistisk? Nej! Men billedet SUPER fint. Dog ville det blive EXTRA flot hvis nissehuen også var rød

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

Synes også lidt det ligner at han sidder i røg

Men det er et rigtig fint billede Er det til julekort ? :b

Anmeld

2. december 2011

NNL

MissChrista skriver:

hihi det kan jeg nå endnu
Jamen det er fordi det oprindeligt er en anden baggrund der var , men så lavede jeg denne baggrund i stedet. Så ville jeg bare spørge om det var EKSTREMT tydeligt, at jeg er ikke-øvet i sådan noget, eller om det egentlig så meget godt ud .. 

Det er rigtig godt klippet ud af en ikke-prof Så kan du altid lege med baggrund og farve på diverse ting, det er jo efter smag.

Hvis du har mulighed for det, ville det være flot med lidt ekstra kontrask på billedet, så det bliver mindre mat (synes jeg, men det er igen smag og behag)

Hilsen Nadia, som laver grafisk arbejde til hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.