SussieThyssen skriver:
Så kan jeg meget bedre forstå din situation..det fremgik jo bare ikke rigtigt i det første du skrev..og helt ærligt..så kan jeg ski godt forstå at du omsider har tabt tålmodigheden. 
Så..jeg holder lige bøtte med tilbagevirkende kraft, hvis man ellers kunne det 
Så ja..efter det du der fortæller, så mener jeg at du har ret til at blive vred. Men helt ærligt..hvorfor kræver du ikke af ham at alle penge SKAL gå ind på en fælles konto, som kun du har adgang til, og DU alene administrerer alt for jer?
Så kan han få en pose lommepenge hver måned, hvis han absolut skal have penge imellem hænderne og så styrer du resten?
Det tror jeg nok at jeg ville gøre, hvis jeg havde en så håbløs mand.
Og endnu engang...undskyld at jeg var så hurtig til at dømme dig.

Hehe, jeg havde skrevet et langt indlæg, men da jeg skulle trykke send, røg internettet, og alt var væk.. Så da jeg skulle skrive det igen, har jeg nok glemt nogle ting, fordi jeg var irriteret over at skulle det..

Jeg administrere vores økonomi, han skal aflevere det faste beløb til mig + 300kr til sin xkone. Hvad han bruger resten af sine penge på, er jeg ligeglad med. Dog plejer han at handle stort de første dage, og købe sine smøger. Når hans penge er brugt på 3-4 dage, er det bare synd for ham.

Jeg handler, og bestemmer hvor mange penge der skal handles for om ugen/måneden osv. Han får kun penge til taxaen hjem på arbejdsweekenderne, for jeg synes ikke at han efter en 12timers vagt skal sidde 2 timer i bus, for at sove højst 6 timer, for så at tage en 12timers mere. Så der får han penge til taxa, eller jeg kommer ned med dem i løbet af aftenen, hvis jeg er hos en veninde der bor i nærheden.. Taxaen tager højst 10 min. Og så ved jeg at han kommer direkte hjem, i stedet for at sidde i Indre København i weekendens nætter, og vente på bussen hjem.
Han har aldrig brokket sig over hvor meget han skal betale til betalingskontoen, eller at han betaler mere end mig til den, for han ved godt at jeg betaler mad osv. Så selvom jeg de sidste 8 mdr kun har betalt 5000kr mdr til den, og han har betalt 7300 månedligt, så siger han intet. For han ved at jeg har styr på tingene og har en masse forskellige opsparinger bla. til ting til boligen osv. Så vi mangler jo intet, når bare der kommer de penge ind på kontoen som der skal