SussieThyssen skriver:
Tjaaa..når krybben er tom, så bides hestene, som man siger..men helt ærligt..jeg synes du skal se at tage det fra en lidt anden vinkel.
Vel er det træls at have økonomiske problemer, det er jeg den første til at indrømme, men det skal IKKE gå ud over din kæreste eller jeres parforhold
I stedet bør I netop i sådanne situationer holde sammen som ærtehalm og se at finde løsninger i stedet for at skændes...og ved du hvad..var du min kæreste, så var jeg gået..for jeg havde ikke stået model til det.
Jeg ved jeg er barsk, men I må sætte jer ned, holde hinanden i hånden og finde løsninger...hvad kan I gøre..og så arbejde hen mod dem.
At slås over økonomien er det værste man kan gøre.
Så hvis I elsker hianden, så arbejd sammen og IKKE imod hinanden, for ellers slår I jeres liv sammen i stykker.

Kærligst
Sussie
Hej Sussie. Det her er første gang jeg går imod, når vi har økonomiske problemer. Ellers har jeg været den første til at finde en løsning, hvis han har manglet penge.
Han skylder gud ved hvor mange tusind - hvis det ikke snart er 1mio - med sin x kone, som de ikke betaler af på - fordi de ikke er enige om hvem, hvad og hvorfor. Så han er økonomisk uansvarlig og har været det i de 5 år jeg har kendt ham. Og jeg blander mig ikke i deres situation overhovedet, det må de om.
Men denne gang føler jeg bare at han går langt over min grænse, idet han har de helt store planer med ting der skal købes osv. Men du kommer ikke langt uden penge. Og jeg gider ikke være den der lægger penge til side alene eller låner penge. (det har jeg gjort tidligere - men erkendt at går vi fra hinanden hænger jeg på gælden alene, fordi det hele står i mit navn).
Din mening er fin

Men jeg har stået model til at han gik på druk og drak hele huslejen op - uden at fortælle mig det, FØR der kom en rykker osv osv. i den dur, så at jeg siger fra 1 ud af mange gange - føler jeg egentlig jeg har ret til.

Og jeg har da garanteret tonsvis af graviditets hormoner farende rundt, men synes faktisk at det er økonomisk uansvarlighed, specielt fordi jeg mistænker at han har haft en regning på arbejdet, som chefen har modregnet i lønnen (det fremstår nemlig ikke af lønsedlen), og derfor passer beløbet der er gået ind og det på lønsedlen ikke.. Og hvis det er tilfældet - så gør det mig endnu mere rasende... Det bliver du nok harm over, men jeg synes det er svinsk