Er skide glad så meget at folk er skide trætte af mig nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

ellers laver du bare ti forskellige og så vælger du dem ud.. 

Ja... Må se hvad rådgiveren siger til at jeg går hjemme indtil skole start og søger 10 jobs om dagen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Ja... Må se hvad rådgiveren siger til at jeg går hjemme indtil skole start og søger 10 jobs om dagen... 

ja, ellers kan du jo komme et sted hen hvor du skal passe nogen, som kan realatere til det job du skal igang med når du er færdig med din udd..

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Ja det vil jeg også mene.... og det er jo din fremtid. Så så længe det KAN løbe rundt, så synes jeg det er det værd. Også selvom det bliver lidt surt og der ikke bliver penge til andet end det absolut nødvendige, for derefter er du så til gengæld en hel del bedre stillet.

Godt nok... 

Er glad for du har fundet ud af hvad du vil! Og hvem ved, måske ender du i praktik samme sted som jeg var - det er trods alt ikke så langt fra dig igen....

Præcis... 

Så længe jeg læser til hjælper og assistenten, vil det stadig kun være pigerne, allan og dyrene der kommer i første række med hvad de mangler og har brug for... Allan skal have sit migræne medicin... 

Er sikker på vi sagten kan klare det mens jeg er på uddannelsen... Med KH kan det også lige løbe rundt... 

Jeg søger jo så boligstøtte og friplads til tøserne... 

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

ja, ellers kan du jo komme et sted hen hvor du skal passe nogen, som kan realatere til det job du skal igang med når du er færdig med din udd..

Ja det kunne jeg også... Min søster arbejder på et plejehjem mener også hun er ansvarlig på plejehjemmet, måske jeg kan få hende til at gøre så jeg kan være i praktik hos hende indtil skolestart... 

Anmeld

30. november 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Præcis... 

Så længe jeg læser til hjælper og assistenten, vil det stadig kun være pigerne, allan og dyrene der kommer i første række med hvad de mangler og har brug for... Allan skal have sit migræne medicin... 

Er sikker på vi sagten kan klare det mens jeg er på uddannelsen... Med KH kan det også lige løbe rundt... 

Jeg søger jo så boligstøtte og friplads til tøserne... 

Ja... synes det er en fin idé  Og selvom du "kun" får den almindelige elevløn, så er den trods alt højere end en su.... 

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Ja det kunne jeg også... Min søster arbejder på et plejehjem mener også hun er ansvarlig på plejehjemmet, måske jeg kan få hende til at gøre så jeg kan være i praktik hos hende indtil skolestart... 

jada det vil da være en smart idé

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Ja... synes det er en fin idé  Og selvom du "kun" får den almindelige elevløn, så er den trods alt højere end en su.... 

Ja lige præcis... Rie sagde også at jeg var for GAMMEL til GF.... 

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

jada det vil da være en smart idé

Ja.. Må lige hive fat i hende... Hun blev dælme også glad på mine vejne og sagde, "hey når du er uddannet kan vi måske risikere at arbejde sammen"  Hun har både assistenten og sygeplejerske med sig... 

Anmeld

30. november 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Ja lige præcis... Rie sagde også at jeg var for GAMMEL til GF.... 

Jeps... jeg går i klasse med nogle tøser som har taget grundforløbet, og det har de netop fordi de kommer direkte eller næsten direkte fra folkeskolen... og de er 17-20 år dem fra min klasse der har gået på grundforløbet.

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Jeps... jeg går i klasse med nogle tøser som har taget grundforløbet, og det har de netop fordi de kommer direkte eller næsten direkte fra folkeskolen... og de er 17-20 år dem fra min klasse der har gået på grundforløbet.

Okey... Ja de jo den alder når de kommer lige fra folkeskolen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.