Ja folk er allerede skide træt af mig!!! Men for fanden jeg er jo skide glad.... 
Jeg har før ringet til sosu skolen og stilt nogle spørgsmål uden at få noget ud af det...
Idag ringede jeg dertil igen og stilte nogle spørgsmål og vi nåede frem til:
Med den erfaring jeg har fra butik, pasning af en lettere handicappet pige, ældreplejen og grundforløb Jord til bord, arbejde i køkken på plejehjem, så er det NOK til at jeg kan komme ind på den ordinære sosu hjælper udd.
Vejlederen kunne allerede nu fortælle mig at jeg med garanti blev optaget, da der ikke er så mange ansøger mere til den ordinære hjælper uddannelsen... og fordi jeg har rigeligt med erfaring i bagagen af andre ting...
Jeg blev glad, lettet og lykkelig på samme tid... Juhuuu jeg skal ud af KH og starte på en uddannelse og til slut skal jeg stå som udlært hjælper og assistent... 
Jeg skulle bare smide ansøgningen af sted til Maj... Så får jeg at vide til Juni om jeg er optaget eller ej...
Meeen... Kæreste var i starten meget i mod at jeg skulle på den uddannelse, for så kommer vi til at leve stramt... Ja det drejer sig kun om 1 år og 2 mdr... Når jeg så kommer på assistenten så jeg jo dobbelt løn... For fanden altså - Det er dælme det hele værd bagefter når jeg er udlært... 
Jeg har fået mange sætninger idag "hold nu kæft mira, det er jo ikke nu du skal starte" Men derfor må man vel godt være glad og lettet over at vejlederen kunne sige allerede nu at jeg blev optaget.... 
Nu skal jeg bare lige tjekke hvor meget boligstøtte vi kan få og friplads til tøserne da lønnen er mindre end det jeg får nu i KH....
Ja igen... JEG ER GLAD!!! 
Anmeld