Er skide glad så meget at folk er skide trætte af mig nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Mira0911

Svenne skriver:

Tillykke! Og selvfølgelig skal du da have en uddannelse, når du har lyst til det!
Jeg er sikker på, I nok skal få det til at hænge sammen med økonomien, når det ikke drejer sig om længere tid. Og som du selv siger, du er det jo det hele værd, når først du er udlært
Så du har da ret til at være glad og glæde dig til at komme i gang

Tusind tak skal du have.... Jeg glæder mig så meget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Isabella_mor

ja hvis jeg så bare kunne sige "Jeg går hjemme indtil jeg skal starte i skole og søger 10 jobs om dagen indtil" 

er det slemt?  

spørger kun fordi jeg kun har været på kh i 3 mdr før jeg flyttede til kbh.. og der arbejdede jeg bare hvor jeg nu kunne komme til det. og der var jeg da et godt sted. kantinen hos skat i esbjerg. vi hyggede os selvom jeg nogengange fik en lortetjans.

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

er det slemt?

Øhm.. Hvad er slemt? 

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Øhm.. Hvad er slemt? 

læs ovenover.

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Øhm.. Hvad er slemt? 

tænkte om det er slemt at skulle søge så mange jobs om dagen, aner ikke lige hvordan det fungere.. kan du gøre det hjemmefra. for så ville det være dejlig nemt

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

tænkte om det er slemt at skulle søge så mange jobs om dagen, aner ikke lige hvordan det fungere.. kan du gøre det hjemmefra. for så ville det være dejlig nemt

Jeg kan jo sagtens gøre det hjemmefra... Går jo bare på computeren herhjemme ligesom man gør på jobcentret... 

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

Jeg kan jo sagtens gøre det hjemmefra... Går jo bare på computeren herhjemme ligesom man gør på jobcentret... 

åh, det er da meget lækkert er det ikke? så kan du jo bare have et CV og så trykke copy paste ti gange og så er det gjort.

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

åh, det er da meget lækkert er det ikke? så kan du jo bare have et CV og så trykke copy paste ti gange og så er det gjort.

Ja lige præcis... Meen det er mere om job rådgiveren er med på den... Det tvivler jeg meget på...

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Ja lige præcis... Meen det er mere om job rådgiveren er med på den... Det tvivler jeg meget på...

ellers laver du bare ti forskellige og så vælger du dem ud.. 

Anmeld

30. november 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Selvfølgelig Rie... Jeg har nu snakket med Martha også.... Både Martha og Rie siger nøjagtigt det samme.... Så ingen tvivl der... 

Ja var lige ind og tjekke lønnen på assistenten... Altså 2 år og 10 mdr med stram økonomi burde vi altså godt kunne klare....  

Er så glad... 

Ja det vil jeg også mene.... og det er jo din fremtid. Så så længe det KAN løbe rundt, så synes jeg det er det værd. Også selvom det bliver lidt surt og der ikke bliver penge til andet end det absolut nødvendige, for derefter er du så til gengæld en hel del bedre stillet.

Godt nok... 

Er glad for du har fundet ud af hvad du vil! Og hvem ved, måske ender du i praktik samme sted som jeg var - det er trods alt ikke så langt fra dig igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.