Kom frit frem - hva giver i jeres tumlinger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Gaia

Maja får wow legetøj, mener det er en traktor ligende noget, en ambulance og en motercykle, en pige med dyr samt et bord til at lege med det på. Så får hun ficher price zoo vogn, lege mad og pander og så regner vi med at købe et legekøkken til hende.  

De har jo mega udsalg på wow legetøj i babysam 65% og maja har vætet vild med at lege med det når vi har været derhennog handle så hun måtte bare have det.  Glæder mig så meget til at give hende det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Hasselnødden

Gaia skriver:

Maja får wow legetøj, mener det er en traktor ligende noget, en ambulance og en motercykle, en pige med dyr samt et bord til at lege med det på. Så får hun ficher price zoo vogn, lege mad og pander og så regner vi med at købe et legekøkken til hende.  

De har jo mega udsalg på wow legetøj i babysam 65% og maja har vætet vild med at lege med det når vi har været derhennog handle så hun måtte bare have det.  Glæder mig så meget til at give hende det 

Årh ja, det har Elias også været når vi har været der. Og med rabat, hep hep  det kunne også være super godt. Åh alle de ønsker, men jeg kan jo ikke købe alt  selvom jeg så gerne ville.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.