Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hasselnødden skriver: Vi kan ikke rigtig bestemme os, men tænker at Elias som fylder 2 år i januar får et nyt legekøkken med indkøbsvogn.. meen... ved ikke helt, for det gamle (rigtig gamle brugte) fungerer jo fint endnu. Overvejer lidt små gaver til små penge fordi det er nogen geniale gaver såsom - tuscher som han kan tage med ud i badet og male på vores klinker - som kan vaskes af når han er færdig eller konfetti i farver der kan hældes ud over ham mens han er i bad som farver vandet og ham, men som vaskes af med bruseren uden problemer Det syntes jeg altså er genialt. Og idag har jeg købt en lille bitte bamse med julemusik - den gav sgu ikke creds til mor.. han hev den op af strømpen, rakte den over til mor og sagde: Taark... og kiggede efter om der var mere i strømpen Jeg har godt nok lagt den i igen, men det var mere fordi det var til imorgen - tænkte ikke lige på at han ville se i den idag efter dp. *DOH* Ha ha ha. Ellers er der en lille gummibold med Rasmus Klump og fingermaling til de kommende dage og lidt slik i ny og næ
Vi kan ikke rigtig bestemme os, men tænker at Elias som fylder 2 år i januar får et nyt legekøkken med indkøbsvogn.. meen... ved ikke helt, for det gamle (rigtig gamle brugte) fungerer jo fint endnu.
Overvejer lidt små gaver til små penge fordi det er nogen geniale gaver såsom - tuscher som han kan tage med ud i badet og male på vores klinker - som kan vaskes af når han er færdig eller konfetti i farver der kan hældes ud over ham mens han er i bad som farver vandet og ham, men som vaskes af med bruseren uden problemer Det syntes jeg altså er genialt. Og idag har jeg købt en lille bitte bamse med julemusik - den gav sgu ikke creds til mor.. han hev den op af strømpen, rakte den over til mor og sagde: Taark... og kiggede efter om der var mere i strømpen Jeg har godt nok lagt den i igen, men det var mere fordi det var til imorgen - tænkte ikke lige på at han ville se i den idag efter dp. *DOH* Ha ha ha. Ellers er der en lille gummibold med Rasmus Klump og fingermaling til de kommende dage og lidt slik i ny og næ
Jeg er nød til at høre hvor du har købt de tusher? Lyder lige som noget for min bonus datter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bondefruen skriver: Ej, cool - ´hvor køber du det henne, både det til klinkerne og vandet??? Det tror jeg ville falde i meeeget go jord her hos den ældste
Ej, cool - ´hvor køber du det henne, både det til klinkerne og vandet??? Det tror jeg ville falde i meeeget go jord her hos den ældste
Link til konfetti 25kr. og tusch: Det var så malesæbe, men samme metode 98kr.
http://www.legeakademiet.dk/pi/Badesjov_Badekonfetti_4236_91.aspx
http://www.legeakademiet.dk/pi/Badesjov_Malesæbe_2431_73.aspx
Men jeg vil anbefale dig at tage et kig på selve www.legeakademiet.dk for der findes SÅ mange forskellige fede ting. Har en alen lang ønskeseddel til min dreng og dem han ikke får i julegave, dem køber jeg selv. Dankortet kunne sagtens blive rødglødende på denne hjemmeside! Knitrer helt i fingrene
Hasselnødden skriver: Link til konfetti 25kr. og tusch: Det var så malesæbe, men samme metode 98kr. http://www.legeakademiet.dk/pi/Badesjov_Badekonfetti_4236_91.aspx http://www.legeakademiet.dk/pi/Badesjov_Malesæbe_2431_73.aspx Men jeg vil anbefale dig at tage et kig på selve www.legeakademiet.dk for der findes SÅ mange forskellige fede ting. Har en alen lang ønskeseddel til min dreng og dem han ikke får i julegave, dem køber jeg selv. Dankortet kunne sagtens blive rødglødende på denne hjemmeside! Knitrer helt i fingrene
Ih,
Bondefruen skriver: Præcis, det er nøjagtig det samme her, her er der 11 mdr imellem og de har jo det de skal bruge, både af tøj, legesager o.s.v Kunne dog godt bruge et års gratis forbrug af bleer
Præcis, det er nøjagtig det samme her, her er der 11 mdr imellem og de har jo det de skal bruge, både af tøj, legesager o.s.v
Kunne dog godt bruge et års gratis forbrug af bleer
Ja det ville ikke være dårligt..de fylder godt i budgette hver måned...
Mamalou skriver: Jeg er nød til at høre hvor du har købt de tusher? Lyder lige som noget for min bonus datter
Og sidens indhold kan vælges efter alder
Bondefruen skriver: Ih,
Med største fornøjelse
Hasselnødden skriver: Link til konfetti 25kr. og tusch: Det var så malesæbe, men samme metode 98kr. http://www.legeakademiet.dk/pi/Badesjov_Badekonfetti_4236_91.aspx http://www.legeakademiet.dk/pi/Badesjov_Malesæbe_2431_73.aspx Men jeg vil anbefale dig at tage et kig på selve www.legeakademiet.dk for der findes SÅ mange forskellige fede ting. Har en alen lang ønskeseddel til min dreng og dem han ikke får i julegave, dem køber jeg selv. Dankortet kunne sagtens blive rødglødende på denne hjemmeside! Knitrer helt i fingrene Og sidens indhold kan vælges efter alder
Tusinde tak! Det er virkelig svær at finde på gaver, især fordi de får af så mange de unger. Jeg vil kigge siden igennem!
God aften!
Mamalou skriver: Tusinde tak! Det er virkelig svær at finde på gaver, især fordi de får af så mange de unger. Jeg vil kigge siden igennem! God aften!
Med største fornøjelse Syntes bare siden er genial og hvorfor holde på den helt selv, når jeg kan give andre ideer... og glæde vores børn. Prisklassen er selvf. meget variende, men I vælger jo heldigvis helt selv og det smarte er at I kan lave en ønskeseddel i Giftmanager - sende linket til familie og venner - og så kan de se hvad I ønsker jer og så er det op til dem hvor meget de vil ofre på en gave og ellers bare gem den som favoritlink til fremtidige fødselsdage osv.
Jeg er SÅ blank når det kommer til gaver til ungerne.. Min dejlige store dreng blir 6 år på Fredag .. så der skal jeg osse finde en gave til .. Regner lidt med han skal ha en racerbane af en art Men så aner jeg virkelig ikke hvad han skal ha i Julegave !!!!
Min lille spir som jo kun er 7 uger, ved jeg virkelig ikke hvad vi skal gi ham... samt tigger og ber familien om en ønskeliste ... Men vi har sååå meget tøj fra den store dreng samt nyt jo.. og ej forglemme ALT det legetøj vi osse har på lager!.. suk...
Julie stjæler min støvsuger, så har købt en til hende, plus brio barnevogn mener det er brio...
Så skal hun vidst også have en smykkeskrin som kan fåes i jysk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128