Kom frit frem - hva giver i jeres tumlinger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Hvem?

Gaver, gaver og atter gaver, manden og den mindste har føs'dag i December, så kommer julen også har den ældste føs'dag i Januar, for ej at glemme min mor også blir 50 i Januar og min mindste bror blir 15 sørme også i Januar og min ældste lillebror blir 18 i starten af Februar

- Så det jo godt jeg elsker at købe gaver

MEN, hva giver i jeres?

Mine drenge er/blir 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Frk Mig

Bondefruen skriver:

Gaver, gaver og atter gaver, manden og den mindste har føs'dag i December, så kommer julen også har den ældste føs'dag i Januar, for ej at glemme min mor også blir 50 i Januar og min mindste bror blir 15 sørme også i Januar og min ældste lillebror blir 18 i starten af Februar

- Så det jo godt jeg elsker at købe gaver

MEN, hva giver i jeres?

Mine drenge er/blir 1 år

Noah får en værktøjs bænk .. Han elsker at gå og lege håndværker

Anmeld

30. november 2011

Benjamins'mor

Min søn bliver godtnok først 1 år 3 januar, men alligevel. Og så har min kæreste også fødselsdag i december.

Min søn ved jeg ikke hvad får endnu i fødselsdagsgave, men i julegave af os får han: Kæmpe lego duplo zoo pakke, lille duplo pakke med landmand og gris, lille flyver, hotweels bil, model ambulance, fejebakke og kost med biler og træ legemad.

Kæresten har jeg heller ikke købt fødselsdagsgave til endnu, men i julegave har han på forhånd fået en raklette grill som han selv har købt. Og en t-shirt med en dame i bikini.

Anmeld

30. november 2011

*Sofie*

Jeg er blevet enig med mig selv om at Malou ska ha et doktorsæt.
Hun er 2½

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Vi kan ikke rigtig bestemme os, men tænker at Elias som fylder 2 år i januar får et nyt legekøkken med indkøbsvogn.. meen... ved ikke helt, for det gamle (rigtig gamle brugte) fungerer jo fint endnu.

Overvejer lidt små gaver til små penge fordi det er nogen geniale gaver såsom - tuscher som han kan tage med ud i badet og male på vores klinker - som kan vaskes af når han er færdig eller konfetti i farver der kan hældes ud over ham mens han er i bad som farver vandet og ham, men som vaskes af med bruseren uden problemer  Det syntes jeg altså er genialt. Og idag har jeg købt en lille bitte bamse med julemusik - den gav sgu ikke creds til mor.. han hev den op af strømpen, rakte den over til mor og sagde: Taark... og kiggede efter om der var mere i strømpen  Jeg har godt nok lagt den i igen, men det var mere fordi det var til imorgen - tænkte ikke lige på at han ville se i den idag efter dp. *DOH*  Ha ha ha. Ellers er der en lille gummibold med Rasmus Klump og fingermaling til de kommende dage og lidt slik i ny og næ  

Anmeld

30. november 2011

bagger26

Sofia på 20 mdr for en dukke og dukkevogn, det er vel næsten det gængse i den alder hehe..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2011

Hvem?

Hasselnødden skriver:

Vi kan ikke rigtig bestemme os, men tænker at Elias som fylder 2 år i januar får et nyt legekøkken med indkøbsvogn.. meen... ved ikke helt, for det gamle (rigtig gamle brugte) fungerer jo fint endnu.

Overvejer lidt små gaver til små penge fordi det er nogen geniale gaver såsom - tuscher som han kan tage med ud i badet og male på vores klinker - som kan vaskes af når han er færdig eller konfetti i farver der kan hældes ud over ham mens han er i bad som farver vandet og ham, men som vaskes af med bruseren uden problemer  Det syntes jeg altså er genialt. Og idag har jeg købt en lille bitte bamse med julemusik - den gav sgu ikke creds til mor.. han hev den op af strømpen, rakte den over til mor og sagde: Taark... og kiggede efter om der var mere i strømpen  Jeg har godt nok lagt den i igen, men det var mere fordi det var til imorgen - tænkte ikke lige på at han ville se i den idag efter dp. *DOH*  Ha ha ha. Ellers er der en lille gummibold med Rasmus Klump og fingermaling til de kommende dage og lidt slik i ny og næ  

Ej, cool - ´hvor køber du det henne, både det til klinkerne og vandet??? Det tror jeg ville falde i meeeget go jord her hos den ældste

Anmeld

30. november 2011

Lone Jakobsen

Rasmus får denne her:

http://www.coolshop.dk/catalog/product/70015-fisher-price--little-people-zoo-playset-w1710--for-toys

Anmeld

30. november 2011

norenberg

er selv på bar bund....Oliver bliver 1 år... 3 juledag....og han mangler jo ingenting, da vi har både tøj...tilbehør og legetøj fra storebror på 19 mdr....

Anmeld

30. november 2011

Hvem?

norenberg skriver:

er selv på bar bund....Oliver bliver 1 år... 3 juledag....og han mangler jo ingenting, da vi har både tøj...tilbehør og legetøj fra storebror på 19 mdr....

Præcis, det er nøjagtig det samme her, her er der 11 mdr imellem og de har jo det de skal bruge, både af tøj, legesager o.s.v

Kunne dog godt bruge et års gratis forbrug af bleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.