OMG!!!!! Det der loft og kontanthjælp!!!! Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Er det forsikrngen hver 2. mdr? 

jeg giver 500 kr om året for Thor... 

Nej, foder Han er forsikret i min svigerfars navn, da vi boede hos ham før og han i forvejen havde en hund. Har bare aldrig fået ham over i vores eget navn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg høre ikke under loft og har fået KH i mange mange år men jeg fik afvide det er pga jeg ikke får boligstøtte osv. Det er der de beregner loften.

Du kan altid ringe til din sagsbehandler og høre ad hvis du er i trivl men jeg ville ikke mene du høre under loft hvis du ikke får andet ind Kh.

Mvh Henriette

Anmeld

30. november 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Hvis du fik boligsikring og andre ydelser vil det blive nedsat... Da du ikke får det, sker der ikke noget... du får det samme stadigvæk... 

nå okay  jeg har fravalgt at få bolig sikring da min kæreste flyttede ind til mig, fordi hvis jeg valgte at få bolig sikring så ville jeg få mindre kontanthjælp og det kunne jeg ikke se nogen grund til

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

Frøken Christiansen skriver:

nå okay  jeg har fravalgt at få bolig sikring da min kæreste flyttede ind til mig, fordi hvis jeg valgte at få bolig sikring så ville jeg få mindre kontanthjælp og det kunne jeg ikke se nogen grund til

Er det ikke pga loftet eller? 

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

Henriette Skjoldborg skriver:

Jeg høre ikke under loft og har fået KH i mange mange år men jeg fik afvide det er pga jeg ikke får boligstøtte osv. Det er der de beregner loften.

Du kan altid ringe til din sagsbehandler og høre ad hvis du er i trivl men jeg ville ikke mene du høre under loft hvis du ikke får andet ind Kh.

Mvh Henriette

Jeg får kun KH intet andet... Men det bekendte mente absolut det bil berøre mig mht. loftet... Og det gør det jo ikke... 

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Nej, foder Han er forsikret i min svigerfars navn, da vi boede hos ham før og han i forvejen havde en hund. Har bare aldrig fået ham over i vores eget navn....

Nååh.... På den måde... 

Anmeld

1. december 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Er det ikke pga loftet eller? 

nej det er ikke derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.