OMG!!!!! Det der loft og kontanthjælp!!!! Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

altid noget I ikke skal betale noget tilbage når de har lavet en fejl... 

Jamen det lyder til at bliver fjernet... Jeg spurgte den bekendte hvor h*n havde læst det henne om at det fjernet, det fik jeg aldrig svar på... 

Det må meget gerne fjernes, så kan vi nemlig blive boende her. Nu, pga den manglende BS på knap 1.400 kr., har vi kun et rådighedsbeløb på 3.800 kr.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Det må meget gerne fjernes, så kan vi nemlig blive boende her. Nu, pga den manglende BS på knap 1.400 kr., har vi kun et rådighedsbeløb på 3.800 kr.  

Er det ikke også hus i bor i? 

Her har vi 3000 pr måned til 2 voksne, 2 børn, 1 hund og 2 marsvin... 

Vi får ikke noget BS eller FP... 

Anmeld

30. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Er det ikke også hus i bor i? 

Her har vi 3000 pr måned til 2 voksne, 2 børn, 1 hund og 2 marsvin... 

Vi får ikke noget BS eller FP... 

Bor i lejlighed, får hverken boligsikring og knap 1000 kr i tilskud til dagpleje.

Vi er 2 voksne, 1 barn + 1 om snart (termin på fredag) og en hund.

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Bor i lejlighed, får hverken boligsikring og knap 1000 kr i tilskud til dagpleje.

Vi er 2 voksne, 1 barn + 1 om snart (termin på fredag) og en hund.

Okey... Hov har du termin på Fredag? 

Anmeld

30. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Okey... Hov har du termin på Fredag? 

Det var sørme ikke meget, i har og leve for  

Jep, fredag den 2. Dec. Havde håbet på en igangsættelse, men min livmoderhals var ikke modnet nok. Lægen ku' ikke prikke hul på vandet, han undersøgte mig i mandags

Anmeld

30. november 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Jeg hader når folk skal prøve at være kloge overfor mig!!! 

Jeg kender en bekendt... Som siger at loftet bliver fjernet pr. 1-1-12... 

Denne bekendte siger at det vil komme til røre mig som kh modtager... Fordi nu har jeg 2 børn!! 

Æhm... Jeg mener jo at det ikke kommer til at røre mig på nogen måder - Uanset hvor mange børn jeg har... Jeg får hverken mindre eller mere af den grund.... 

Nå men nogle som kan forklare noget med det loft der? 

Som forsørger ændre det jo ikke ens kh på nogen måder om man har 2 eller 4 børn.... Eller gør det?? 

hvad sker der med det der loft? har været på KH over 6 måneder, har 2 børn, og får ikke boligstøtte eller anden hjælp.. betyder det at man får flere penge nu eller hvordan?

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

Frøken Christiansen skriver:

hvad sker der med det der loft? har været på KH over 6 måneder, har 2 børn, og får ikke boligstøtte eller anden hjælp.. betyder det at man får flere penge nu eller hvordan?

Hvis du fik boligsikring og andre ydelser vil det blive nedsat... Da du ikke får det, sker der ikke noget... du får det samme stadigvæk... 

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Det var sørme ikke meget, i har og leve for  

Jep, fredag den 2. Dec. Havde håbet på en igangsættelse, men min livmoderhals var ikke modnet nok. Lægen ku' ikke prikke hul på vandet, han undersøgte mig i mandags

Nej det er ikke meget vi har at leve for... Men her handler det mest om at pigerne får hvad de har brug, og kæresten får sin medicin og dyrene får hvad de skal have og når de skal til dyrlæge... 

Vi handler ind for ca. 300-500 pr. uge... det er både mad, bleer og husholdning... 

Øv da... Håber da der snart sker noget... 

Anmeld

30. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Nej det er ikke meget vi har at leve for... Men her handler det mest om at pigerne får hvad de har brug, og kæresten får sin medicin og dyrene får hvad de skal have og når de skal til dyrlæge... 

Vi handler ind for ca. 300-500 pr. uge... det er både mad, bleer og husholdning... 

Øv da... Håber da der snart sker noget... 

Samme her: håber på snarlig fødsel og handler oz 'kun' for knap 500 kr pr. uge - jeg får tøj i sidste række, bare tøsen og manden har h ad de skal bruge, samt hunden, men han koster kun 300 kr hver 2. mdr.

Anmeld

30. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Samme her: håber på snarlig fødsel og handler oz 'kun' for knap 500 kr pr. uge - jeg får tøj i sidste række, bare tøsen og manden har h ad de skal bruge, samt hunden, men han koster kun 300 kr hver 2. mdr.

Er det forsikrngen hver 2. mdr? 

jeg giver 500 kr om året for Thor... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.