Mira0911 skriver:
Jeg hader når folk skal prøve at være kloge overfor mig!!!
Jeg kender en bekendt... Som siger at loftet bliver fjernet pr. 1-1-12...
Denne bekendte siger at det vil komme til røre mig som kh modtager... Fordi nu har jeg 2 børn!!
Æhm... Jeg mener jo at det ikke kommer til at røre mig på nogen måder - Uanset hvor mange børn jeg har... Jeg får hverken mindre eller mere af den grund....
Nå men nogle som kan forklare noget med det loft der?
Som forsørger ændre det jo ikke ens kh på nogen måder om man har 2 eller 4 børn.... Eller gør det??
Der er et loft over ydelser, når man har været på kontanthjælp i 6 mdr.. Her i kommunen hedder loftet 13.??? kr, hvis man er forsørger, hvilket ér, hvad man får som forsørger. Loftet er lavere, hvis man ikke er forsørger..
Nu herhjemme for eks. Min kæreste har ramt loftet, da han har været på KH i mere end 6 mdr, og kan derfor ikke få boligsikring. Det kan jeg, da jeg ikke er KH, men på S.U.
De regner så ud fra husleje og indtægt, hvor meget vi kan få i boligsikring, og trækker derefter "hans" del fra, så vi kun får halv boligsikring, nemlig "min" del..
Jeg mener også der er andre ydelser man ikke kan få, når man har været på KH i mere end 6 mdr, men det kender jeg ikke lige til, da vi ikke får andet end boligsikringen 
Anmeld