Anonym skriver:
Og du har så meget ret, men jeg er bare en person hvor det virkelig er svært for mig og skuffe andre, jeg kan enkelt ikke leve med det.
Men jeg kan heller ikke leve med ham, så beslutningen skal tages - det ved jeg.....Og jo før, jo bedre for så har jeg ikke spildt mit liv....
Det er ALTID forfærdeligt, at skulle skuffe et andet menneske..det er rædsomt og næsten ubærligt at gøre andre kede af det, jeg har selv været der, så jeg ved det, men prøv at se det sådan her: Det handler om at du er lykkelig, for ellers kan du ikke gøre dit barn lykkeligt, somme tider må der betales en pris, og den pris kan være uendelig hård, for at blive lykkelig, men det er nødvendigt.
Forhåbentligt bliver man et større menneske af det, og den smerte du føler er lig med den smerte du nødvendigvis må tildele ved et brud, hvis man ellers er et normalt og følende menneske.
Men igen..skal du bruge dit liv på at leve ulykkeligt, så er prisen endnu højere, og det er det ikke værd.
Bedre at have en lykkelig mor, der har ægte varme og kærlighed i sit hjerte end en ulykkelig mor, der rummer sorg og kulde.

Anmeld