Jeg har givet op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.514 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

Hvad fanden skal jeg gøre......? 

Det har kørt af lort på det sidste med mig og kæresten, vi har sammen en datter på omkring 1 år.

Jeg orker ikke og høre på han snakker - jeg orker ikke og kysse ham - jeg orker ikke og se på ham....Åhhhhh!

Er det bare en krise el hvad? 

Og kan en krise varer 1 år, for det er ca så lang tid det har varet nu.

Jeg tænker det vil være nemmere hvis jeg bare var alene, men jeg ved at alle omkring mig bliver mega skuffet, jeg er bange for fx at fortælle mine forældre det, og vores fælles venner...... 

Vi har ikke haft sex i 1 år. Jeg kan ikke være intim med ham....

What the fuck should i do? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Sildefisk

Kære du,

Det er meget normalt parforholdet kan lide en hel del under en familieforøgelse, da der er mange nye hensyn og følelser på spil.

Men nej, det bør ikke vare 1 år! Hvis gnisten efter så lang tid, stadig ikke er der, så bør man nok overveje, parterapi eller at lade sine veje skilles.

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Kære du,

Det er meget normalt parforholdet kan lide en hel del under en familieforøgelse, da der er mange nye hensyn og følelser på spil.

Men nej, det bør ikke vare 1 år! Hvis gnisten efter så lang tid, stadig ikke er der, så bør man nok overveje, parterapi eller at lade sine veje skilles.

Vi har desværre været i parterapi - det hjalp ikke...

Jeg kan bare ikke få mig selv til og sige det til ham...Jeg kan ikke......

Anmeld

29. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hvad fanden skal jeg gøre......? 

Det har kørt af lort på det sidste med mig og kæresten, vi har sammen en datter på omkring 1 år.

Jeg orker ikke og høre på han snakker - jeg orker ikke og kysse ham - jeg orker ikke og se på ham....Åhhhhh!

Er det bare en krise el hvad? 

Og kan en krise varer 1 år, for det er ca så lang tid det har varet nu.

Jeg tænker det vil være nemmere hvis jeg bare var alene, men jeg ved at alle omkring mig bliver mega skuffet, jeg er bange for fx at fortælle mine forældre det, og vores fælles venner...... 

Vi har ikke haft sex i 1 år. Jeg kan ikke være intim med ham....

What the fuck should i do? 

Det lyder lidt som om du egl. har taget beslutningen i dit hjerte - hvis den eneste grund til at du stadig er sammen med ham er fordi du ikke vil skuffe din familie, så er det jo slet ikke holdbart, og det er på ingen måder fair for dig selv eller familien.

Hvad siger han selv til hele situationen? At du ikke vil kysse ham og have sex?

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

Ville ikke smutte uden at give et 

Vi har også en datter på 1 år , og vores forhold lider sgu også engang imellem .. Men vi sørger for at få hende passet , hvis vi føler at vi har brug for voksentid .. Så vi husker at være kærester og ikke kun mor og far .. 

Jeg håber I finder ud af det (:

Anmeld

29. november 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

Vi har desværre været i parterapi - det hjalp ikke...

Jeg kan bare ikke få mig selv til og sige det til ham...Jeg kan ikke......

Nej det er heller ikke nemt. Men spørg dig selv om det er fair overfor dig selv, at være sammen med en mand, du ikke vil være intim med og ikke elsker 100%, er det fair overfor din mand, at han skal være sammen med en kvinde, der ikke har de store følelser overfor ham mere? Og hvad med jeres barn, er det ikke bedst tjent med en glad mor og far- hver for sig? 

Anmeld

29. november 2011

lio

Puha.. lyder ikke sjovt at være i din situation, tror du skal gøre op med dig selv, hvad føler du for? Hvis du igennem 1 år ikke har følt noget, så synes jeg ikek det lyder som en fase der går over, enten skal der arbejdes på forholdet fra begge parter ellers såmå man snakke om at ende det inden det bliver værre. Tænk ikke på familie og venner, de er ikke i jeres forhold såde må acceptere dit/jeres valg.

håber på det bedste for dig.

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det lyder lidt som om du egl. har taget beslutningen i dit hjerte - hvis den eneste grund til at du stadig er sammen med ham er fordi du ikke vil skuffe din familie, så er det jo slet ikke holdbart, og det er på ingen måder fair for dig selv eller familien.

Jeg har nok også taget beslutningen, men ved det ødelægger ham helt....Han lever pga os, og kun os. 

Åhhh det er så træls en situation kan overhovedet ikke over skue det..

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Puha.. lyder ikke sjovt at være i din situation, tror du skal gøre op med dig selv, hvad føler du for? Hvis du igennem 1 år ikke har følt noget, så synes jeg ikek det lyder som en fase der går over, enten skal der arbejdes på forholdet fra begge parter ellers såmå man snakke om at ende det inden det bliver værre. Tænk ikke på familie og venner, de er ikke i jeres forhold såde må acceptere dit/jeres valg.

håber på det bedste for dig.

Jeg orker simpelthen ikke og arbejde mere, jeg kan ikke.......

For inderst inde ved jeg godt det nok aldrig bliver som det skal og det irriterer mig..

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Han siger faktisk ikke noget til at jeg ikke vil kysse andet end små kommentarer engang imellem, han ved godt jeg har det svært med det og han siger han bare vil give det tid. 

Men jeg kan jo tydligt se han ikke er lykkelig, og det er jeg heller ikke......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.