Jeg har givet op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Han siger faktisk ikke noget til at jeg ikke vil kysse andet end små kommentarer engang imellem, han ved godt jeg har det svært med det og han siger han bare vil give det tid. 

Men jeg kan jo tydligt se han ikke er lykkelig, og det er jeg heller ikke......

Det lyder bestemt ikke rart for jer 

Jeg håber du får gjort det der er bedst for jer alle. Det vil helt sikkert blive hårdt men det bliver ikke lettere ved at vente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

lio

Anonym skriver:

Jeg orker simpelthen ikke og arbejde mere, jeg kan ikke.......

For inderst inde ved jeg godt det nok aldrig bliver som det skal og det irriterer mig..

Det er så svært at gå fra en man alligevel har så meget til dels med, men du lyder til at være lidt mere på den side der hedder at gå fra ham og komme videre. Når forholdet er dødt så kan man ligeså godt se det i øjnene og komme ud af det på en fornuftig måde. din familie skal nok acceptere din beslutning. (måske med tiden)

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det lyder bestemt ikke rart for jer 

Jeg håber du får gjort det der er bedst for jer alle. Det vil helt sikkert blive hårdt men det bliver ikke lettere ved at vente.

Nej og det ved jeg, men det er lige op til jul nu, så tænker om det ikke er bedst og vente til efter jul? Så vi har holdt julen sammen, eller gør det, det endnu værre...? Jeg er bare bange for jeg ikke vil have styrke til og sige fra...

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Det er så svært at gå fra en man alligevel har så meget til dels med, men du lyder til at være lidt mere på den side der hedder at gå fra ham og komme videre. Når forholdet er dødt så kan man ligeså godt se det i øjnene og komme ud af det på en fornuftig måde. din familie skal nok acceptere din beslutning. (måske med tiden)

Det ved jeg godt, og han siger også at han gerne vil vente og se om jeg får følelser og lyst osv tilbage...Men der sker bare intet? 

Og hvor lang tid skal man vente, tror han tror at jeg aldrig vil forlade ham, så hele hans eksistensgrundlag bliver smadret den dag jeg siger jeg går, og forresten tager vores datter med......

Anmeld

29. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Nej og det ved jeg, men det er lige op til jul nu, så tænker om det ikke er bedst og vente til efter jul? Så vi har holdt julen sammen, eller gør det, det endnu værre...? Jeg er bare bange for jeg ikke vil have styrke til og sige fra...

Hvornår du vil gå er nok en beslutning du kun selv kan tage... Men helt personligt ville jeg nok vente til efter jul. Bare dét at have taget beslutningen i hjertet kan lette byrden lidt fra ens hjerte og så ville jeg nok prøve at få det bedste ud af julen med familien.

Men det er jo noget du skal gøre op med dig selv 

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Hvornår du vil gå er nok en beslutning du kun selv kan tage... Men helt personligt ville jeg nok vente til efter jul. Bare dét at have taget beslutningen i hjertet kan lette byrden lidt fra ens hjerte og så ville jeg nok prøve at få det bedste ud af julen med familien.

Men det er jo noget du skal gøre op med dig selv 

Jeg tænker også det er bedst og vente.....

Men selvom det letter og tage beslutningen får jeg jo dårlig samvittighed hver gang han vil kysse, kramme osv...

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hvad fanden skal jeg gøre......? 

Det har kørt af lort på det sidste med mig og kæresten, vi har sammen en datter på omkring 1 år.

Jeg orker ikke og høre på han snakker - jeg orker ikke og kysse ham - jeg orker ikke og se på ham....Åhhhhh!

Er det bare en krise el hvad? 

Og kan en krise varer 1 år, for det er ca så lang tid det har varet nu.

Jeg tænker det vil være nemmere hvis jeg bare var alene, men jeg ved at alle omkring mig bliver mega skuffet, jeg er bange for fx at fortælle mine forældre det, og vores fælles venner...... 

Vi har ikke haft sex i 1 år. Jeg kan ikke være intim med ham....

What the fuck should i do? 

åh hvor er det synd for dig. tror i skal overveje at gå hver til sit desværre. held og lykke og stort fra mig

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

åh hvor er det synd for dig. tror i skal overveje at gå hver til sit desværre. held og lykke og stort fra mig

Tusind tak - er bare så bange for hele hans verden falder sammen, har virkelig ikke samvittighed til det.....

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tusind tak - er bare så bange for hele hans verden falder sammen, har virkelig ikke samvittighed til det.....

det bliver nok også svært for ham men omvendt kan han nok mærke du er fjern. og din datter kan nok også mærke du ikke er glad ? (er sikker på hun stor trives- er ikke det jeg mener vil jeg lige pointere) Syns også mutti fortjener at være glad igen

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

det bliver nok også svært for ham men omvendt kan han nok mærke du er fjern. og din datter kan nok også mærke du ikke er glad ? (er sikker på hun stor trives- er ikke det jeg mener vil jeg lige pointere) Syns også mutti fortjener at være glad igen

Tak, ja vi har en dejlig nem datter, heldigvis for det...

Er egentlig bange for han vil kæmpe med næb og klør for hun skal bo ved ham!

Men jeg syntes ikke han er mand nok til opgaven til og have hende, så det bliver desværre nok en kamp....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.