de forkerte emner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

det er lige præcis det jeg vil frem til..

synes det er fint det bliver oprettet... og så alligevel ikke...

for folk går hurtigt hen og bliver personlige, og det synes jeg er usmageligt...

Men så er det jo de pågældende bloggere, der er galt på den og ikke nødvendigvis emnet, selvom jeg medgiver, at nogle emner er mere betændte end andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Gittemor09

Baagøe skriver:

Men så er det jo de pågældende bloggere, der er galt på den og ikke nødvendigvis emnet, selvom jeg medgiver, at nogle emner er mere betændte end andre

jo, det er netop emnet...

for der er stort ramaskrig hver eneste gang at rygning og KH dukker op herinde...!! 

det er simpelthen nogle emner folk kan virkelig blive personlige i....

Anmeld

6. december 2011

Pige2009

Gittemor09 skriver:

jo, det er netop emnet...

for der er stort ramaskrig hver eneste gang at rygning og KH dukker op herinde...!! 

det er simpelthen nogle emner folk kan virkelig blive personlige i....

Måske

Anmeld

6. december 2011

Dinsen

Men man bliver vel nødt til at se div. opslag(eller hva man kalder dem) som om at TS har brug for råd, opmundring eller andet... Nogle gang er det vel også bare for at få luft!! 

Hvis der ikke er plads til det på baby.dk, så vil jeg virkelig syntes det er rigtig ærgeligt.. 

Det ville da ogå være surt, hvis der ska til at være regler for hvilke emner man må slå op!! 

Der vel altid være emner hvor det kan gå hen og blive for personligt, men der fra og så til man ik "må" debatere om emnet, syntes jeg er lang! Men ska bare tænke over hvilken tone og hvad man skriver i div. debatter... og vi er vel alle vokse mennesker!!

(ved ik om det giver nogen mening)

Anmeld

9. december 2011

Gittemor09

Dinsen skriver:

Men man bliver vel nødt til at se div. opslag(eller hva man kalder dem) som om at TS har brug for råd, opmundring eller andet... Nogle gang er det vel også bare for at få luft!! 

Hvis der ikke er plads til det på baby.dk, så vil jeg virkelig syntes det er rigtig ærgeligt.. 

Det ville da ogå være surt, hvis der ska til at være regler for hvilke emner man må slå op!! 

Der vel altid være emner hvor det kan gå hen og blive for personligt, men der fra og så til man ik "må" debatere om emnet, syntes jeg er lang! Men ska bare tænke over hvilken tone og hvad man skriver i div. debatter... og vi er vel alle vokse mennesker!!

(ved ik om det giver nogen mening)

det er jo også helt fint at folk opretter tråde for at få råd og vejledning... men det drejer hurtigt derhen hvor det bliver personligt... og det er bare for meget efter min smag... det er ikke voksent i min verden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.