Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Strawberry skriver: Personligt kan jeg heller ikke se hvorfor disse emner skal oprettes, da det altid ender med at nogen folk kommer op i det røde felt, bliver grove eller føler sig stødt , hvorfor ikke oprette emner der er lidt mindre følsomme ?! . JA, jeg synes også at det kan være sjovt at debattere mod hinanden, men nogen emner er bare debatteret NOK! , og det er vidst bevist op til flere gange at nogen gange er det bare svært at blive enige, især fordi vi er så forskellige herinde
Personligt kan jeg heller ikke se hvorfor disse emner skal oprettes, da det altid ender med at nogen folk kommer op i det røde felt, bliver grove eller føler sig stødt , hvorfor ikke oprette emner der er lidt mindre følsomme ?! . JA, jeg synes også at det kan være sjovt at debattere mod hinanden, men nogen emner er bare debatteret NOK! , og det er vidst bevist op til flere gange at nogen gange er det bare svært at blive enige, især fordi vi er så forskellige herinde
jeg kunne simpelthen ikke være mere enig...
og så er der vidst ikke mere at tilføje til din kommentar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gittemor09 skriver: jeg kunne simpelthen ikke være mere enig... og så er der vidst ikke mere at tilføje til din kommentar
hæhæ
Gittemor09 skriver: har tit tænkt på hvorfor folk opretter emner herinde gang på gang omkring KH og rygning... det ender ikke med andet end svineri, små sko, personlige kommentarer og tårer..!! hvorfor ikke bare holde sig fra emnerne da de er meget sårbare...?? lige en undring... og god dag til jer alle
har tit tænkt på hvorfor folk opretter emner herinde gang på gang omkring KH og rygning...
det ender ikke med andet end svineri, små sko, personlige kommentarer og tårer..!!
hvorfor ikke bare holde sig fra emnerne da de er meget sårbare...??
lige en undring...
og god dag til jer alle
Synes også der er rigtig mange der kan blive personlige.. Det er svært at have en saglig debat herinde, da nogen i stedet begynder at snakke ned til folk og ligefrem sviner dem til for at have en anden mening. Det er jo netop det gode ved debatter. Selvom man ikke er enig får man nogle forskelliges synspunkter. og tit bliver man måske lidt klogere og kan også se problemstillingen fra de andres side
stm2812 skriver: Synes også der er rigtig mange der kan blive personlige.. Det er svært at have en saglig debat herinde, da nogen i stedet begynder at snakke ned til folk og ligefrem sviner dem til for at have en anden mening. Det er jo netop det gode ved debatter. Selvom man ikke er enig får man nogle forskelliges synspunkter. og tit bliver man måske lidt klogere og kan også se problemstillingen fra de andres side
jeg elsker selv en god debat...
hvis man kan debattere ordenligt og i en sober tone
og så kan man risikere at man får nye ideer eller anderledes holdninger....
Gittemor09 skriver: jeg elsker selv en god debat... hvis man kan debattere ordenligt og i en sober tone og så kan man risikere at man får nye ideer eller anderledes holdninger....
Ja lige præcis.. Det er skisme det gode ved alle de forskellige debbatter man kan/må oprette
Og de fleste af os kan heldigvis godt holde den på et ordentligt niveau når man debattere.
stm2812 skriver: Ja lige præcis.. Det er skisme det gode ved alle de forskellige debbatter man kan/må oprette Og de fleste af os kan heldigvis godt holde den på et ordentligt niveau når man debattere.
ja, heldigvis for det da
nu er jeg ikke den type der er så nem at hidse op (ihvertfald ikke på gode dage), men der er bare nogle der virkelig kan gå over grænsen....
Gittemor09 skriver: ja, heldigvis for det da nu er jeg ikke den type der er så nem at hidse op (ihvertfald ikke på gode dage), men der er bare nogle der virkelig kan gå over grænsen....
Ja det er der godt nok. Holder mig også langt væk når jeg kan se at folk virkelig bliver personlige og nedladende. Det har ikke meget med en god debat at gøre så
Man kan da ikke bare tie ubehagelige emner ihjel.. Det synes jeg altså ikke! Den slags skal der være plads til at tale om, så længe man debatterer sobert og konstruktivt. Hvis man ved, at man er for følelsesmæssigt involveret i emnet og ikke kan holde hovedet koldt, må man undlade at deltage
Frøken J. skriver: Man kan da ikke bare tie ubehagelige emner ihjel.. Det synes jeg altså ikke! Den slags skal der være plads til at tale om, så længe man debatterer sobert og konstruktivt. Hvis man ved, at man er for følelsesmæssigt involveret i emnet og ikke kan holde hovedet koldt, må man undlade at deltage
lige mine tanker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128