Naannaa87 skriver:
Selvfølgelig er det da rimeligt at jeg skal det og er super glad for arbejdet.. Men du skal virkelig overveje hvordan du skriver tingene for sådan som du kører med klatten lige nu kan du ikke andet end at få folk op i det røde felt !!
Du virker skide indebrændt over kh og at det absolut ikke gavner samfundet at have sådan nogle som os rendene rundt på din regning, og jeg syntes det er så lavt at tænke sådan.. Kan du ikke bare være lykkelig over at du har et job? der er en grund til at vi på kh er havnet der og der er bare ikke noget at gøre ved det..
Slet ikke
Men er træt af den forkælethed der er fra mange sider af.
Hvorfor klynke over beløbet istedet for at være taknemmlig for at vi bor i et land hvor man kan få?
Jeg har selv 2 familiemedlemmer på kh,og de mangler altså ikke noget (ifølge dem selv)
Og self. gavner det ikke samfundet at nogen går på kh.
MEN det er godt at vi bor et sted hvor vi har mulighed for at hjælpe folk der ikke selv kan klare sig i kortere eller længere tid.
Der hvor jeg brænder ud 
Er når folk klager sig,når de reelt burde være glade.
Det er lige så belastende som folk der klager over maden og servicen på hospitalerne efter en indlæggelse-Istedet for at være skide glade for at man kvit og frit kan få hjælp.
At det kan få nogen op i det røde felt,er jo som det er.
Man burde jo kunne diskutere ,også selv om man er uenige uden at blive fornærmet.
Og den var ikke møntet på dig 
Jeg står ved hvad jeg mener ,også med navn :-Så må jeg jo tage skraldet 

Anmeld