Hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Miia90

HeeeJ piger.

Philippa har virkelig fundet sin hobbis MAD, jeg ammer, men mine bryster er så brugte pt + jeg har svamp så det gør bare pisse ondt.

Tror ikk jeg har ret meget mælk om aften da hun bare hænger i dem om dagen :/

Hva skal jeg gøre ??

Mia som bare så gerne vil amme sin baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Miia90

9 har været inde og kigge. ingen vil hjælpe mig

Anmeld

29. november 2011

MissTas

Miia90 skriver:

HeeeJ piger.

Philippa har virkelig fundet sin hobbis MAD, jeg ammer, men mine bryster er så brugte pt + jeg har svamp så det gør bare pisse ondt.

Tror ikk jeg har ret meget mælk om aften da hun bare hænger i dem om dagen :/

Hva skal jeg gøre ??

Mia som bare så gerne vil amme sin baby

kan ikke svare dig på det, da jeg ikke selv ammer, ENDNU .. men ville da ikke smutte uden at smide en

må man overhovedet amme når du har svamp ? :/ .. Men ellers er der vel mulighed for at bruge en suttebrik ?

Mælken produceres vel jo mere der ammes.. det er hvert fald hvad jeg har hørt fremmer mælkeproduktionen, så forstår ikke hvis det er derfor der ikke er nok.. men kan være jeg er helt forkert på den..

Anmeld

29. november 2011

Miia90

MissTas skriver:

kan ikke svare dig på det, da jeg ikke selv ammer, ENDNU .. men ville da ikke smutte uden at smide en

må man overhovedet amme når du har svamp ? :/ .. Men ellers er der vel mulighed for at bruge en suttebrik ?

Mælken produceres vel jo mere der ammes.. det er hvert fald hvad jeg har hørt fremmer mælkeproduktionen, så forstår ikke hvis det er derfor der ikke er nok.. men kan være jeg er helt forkert på den..

Ja, man må gerne amme, jeg har noget cream som skulle hjælpe og baby for noget danskvand smørt på tungen

Måske vil en ammebrik virke. men gider bare ikk bruge så mange penge hvis det ikk virker. så ville lige hører om der andre som har fået  for det

Anmeld

29. november 2011

MissTas

Miia90 skriver:

Ja, man må gerne amme, jeg har noget cream som skulle hjælpe og baby for noget danskvand smørt på tungen

Måske vil en ammebrik virke. men gider bare ikk bruge så mange penge hvis det ikk virker. så ville lige hører om der andre som har fået  for det

ja okay er nemlig ikke så meget inde i det der endnu, det kommer nok når man selv står i det ..

Men har hvert fald hørt at en ammebrik har virket for mange.. har været i praktik i sundhedsplejen hvor flere led af enten svamp eller sår på brystvorten, så det gjorde gevaldigt ondt når de ammede.. brugte de en suttebrik i en 3-4 dage, så var det væk og kunne igen gå tilbage til alm. amning. Tror ammebrikken er god at ha hvis sådanne problemer opstår men ved selvfølgelig ikke hvad sådan en koster.. tror da ikke den er vanvittig dyr

Men held og lykke med det, er sikker på der nok skal komme styr på det

Anmeld

29. november 2011

Miia90

MissTas skriver:

ja okay er nemlig ikke så meget inde i det der endnu, det kommer nok når man selv står i det ..

Men har hvert fald hørt at en ammebrik har virket for mange.. har været i praktik i sundhedsplejen hvor flere led af enten svamp eller sår på brystvorten, så det gjorde gevaldigt ondt når de ammede.. brugte de en suttebrik i en 3-4 dage, så var det væk og kunne igen gå tilbage til alm. amning. Tror ammebrikken er god at ha hvis sådanne problemer opstår men ved selvfølgelig ikke hvad sådan en koster.. tror da ikke den er vanvittig dyr

Men held og lykke med det, er sikker på der nok skal komme styr på det

Tak for dit svar.  jeg må nok hellere prøve sådan en, inden jeg begynder på lidt mme Vil jo gerne give min baby det bedste

Anmeld

29. november 2011

Tulle28

Dine bryster er aldrig tomme, selvom det føles sådan eftr mange timers amning;-) Men husk at din datter stimulerer mælkeproduktionen når hun ligger ved dit bryst.Måske har hun gang i et appetitspring? Suttebrikker synes jeg ikke du skal begynde på, hvis du ikke har sår. Hvor længe har du haft svamp? Kan huske jeg hav dig et link i en anden tråd, men kan ikke huske hvor længe siden det erKram

Anmeld

29. november 2011

MissTas

Miia90 skriver:

Tak for dit svar.  jeg må nok hellere prøve sådan en, inden jeg begynder på lidt mme Vil jo gerne give min baby det bedste

selvfølgelig vil du det .. men det er forsøget værd.. amningen er værd at kæmpe for så pøj pøj

Anmeld

29. november 2011

Miia90

29. november 2011

bvk

Hvor gammel er din datter? For det tager jo lang tid inden amningen er fuldt etableret. Og tager hun på som hun skal? For så er der jo nok mælk!

For ser man på mit ammeforløb, så blev det først problemfrit da min datter var cirka 3,5 måneder. Så det kan kræve lidt tålmodighed..

Jeg havde problemer med manglende mælk pga gentagne brystbetændelser men kæmpede med min produktion - dvs min rytme var typisk 40 min amning, 20 min udmalkning, 20 min til at give MME og så sov baby en til to timer, og sørme om vi så startede forfra... 

Og i dag hvor hun er 4,5 måned der spiser hun hver 4. time og et måltid tager cirka 5 minutter - og sørme om hun sov igennem i nat...  

Jeg tror ikke jeg ville gøre det samme igen, for det var virkelig ikke sjovt. Men ammebrikkerne har hjulpet mig i perioder, hvor det virkelig gjorde nas og det er jo alligevel en succes når amningen nu kører...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.