bløde pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Ciss

Jeg bliver meget glad for bløde pakker både til mig og børnene.

Men jeg ser jo, at nu hvor datteren er 4, så bliver hun stadig glad for nyt tøj mm - men hun bruger mere tid med de hårde pakker (legetøjet). Tøjet bliver hun glad for, og så er hun klar for en ny pakke, mens legetøjet helst skal prøves af, inden hun er klar for en ny pakke.

Jeg tror ikke, at det har noget med utaknemmelighed at gøre, men legetøj fanger fantasien på en anden måde end nye bukser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Kofoed.

Folk må meget gerne give tøj til Ana, men hold de bløde pakker langt væk fra mig. For det første, jeg vil ikke sige min tøjstørrelse, for det andet, de køber altid noget de tror vil se godt ud eller noget maen til det man har og for det 3, de ved ikke hvad jeg lige synes jeg mangler...

Derfor ønsker jeg mig som regl altid ting til køkkenet, såsom foodprocesser (har gjort det i 4 år nu og får altid håndklæder, sengetøj osv i stedet for....) MEN KÆRESTEN HAR LOVET MIG EN NU

Anmeld

29. november 2011

Gaia

Jeg har det sådan med gaver at alle gaver er gode og givet i bedste mening fra afsenderen. Så bløde eller hårde jeg glædes ved alle. Desuden er det at få en gave ikke en ret men et privilegium

Anmeld

29. november 2011

stm2812

Caroline86 skriver:

Jeg synes altid man hører så meget om at bløde pakker er dårlige pakker

Jeg ELSKER at få tøj i gave, så det kan jeg slet ikke forstå

Er det en skrøne eller er det rigtigt at bløde pakker ikke er de foretrukne under træet?

(spørgsmålet forudsætter jo at den bløde pakke er noget man kan lide og passe eller bytte til andet, ligesom med lysestager, mobiltelefoner og andre HÅRDE pakker)

Hvad synes du? bliver du glad for bløde pakker til dig selv? og hvad med til dine børn?

multible choice

Har heller aldrig forstået hvorfor bløde pakker skulle være så dårlige. Mig og kæresten snakkede faktisk om det forleden dag, da der kører en tlf reklamer med "nej tak til bløde pakker" ... Jeg værdsætter da en blød pakke lige så meget som en hvilken som helst anden pakke. Det er vel tanken/indholdet der tæller

Anmeld

29. november 2011

stm2812

Gaia skriver:

Jeg har det sådan med gaver at alle gaver er gode og givet i bedste mening fra afsenderen. Så bløde eller hårde jeg glædes ved alle. Desuden er det at få en gave ikke en ret men et privilegium

kunne ikke være mere enig

Anmeld

29. november 2011

jydeinden

jeg hader virkeligt at få bløde pakker.. synes det er Så dødsygt.. derudover er det primært min mors familie der giver bløde gaver, og det går næsten altid galt. 

Anmeld

29. november 2011

SS82

Nu har jeg ikke noget barn endnu men jeg bliver glad for bløde pakker til mig selv og er sikker på jeg også vil blive det til den lille når den en dag kommer.

Anmeld

29. november 2011

Risen

Caroline86 skriver:

Jeg synes altid man hører så meget om at bløde pakker er dårlige pakker

Jeg ELSKER at få tøj i gave, så det kan jeg slet ikke forstå

Er det en skrøne eller er det rigtigt at bløde pakker ikke er de foretrukne under træet?

(spørgsmålet forudsætter jo at den bløde pakke er noget man kan lide og passe eller bytte til andet, ligesom med lysestager, mobiltelefoner og andre HÅRDE pakker)

Hvad synes du? bliver du glad for bløde pakker til dig selv? og hvad med til dine børn?

multible choice

Jeg er nok en af de der "mærkelig" mennesker, som foretrækker en hård pakke til Clara. Men det handler om at jeg har en dejlig svigermor (hun er virkelig skøn), som aldrig har fået en pige og derfor går amok i bløde pakker til Clara, med skovbærtrusser sløjfer og andre pufkravere i lyserødt. Jeg er lidt modstander af alt det dersen pige versus dreng tøj og kan sagtens finde på at give Clara en blå sut..  

Anmeld

29. november 2011

lio

Nu er det sådan at dem jeg kender ikke kan finde ud af at købe bløde pakker uden jeg har selv har været med, så bryder mig ikke om det, folk kan ikke finde noget jeg kan lide så det får jeg heldigvis ikke.

Anmeld

29. november 2011

Sara.

Jeg er lige glad :-)

Til min dreng på 1½ er jeg lige glad om den er blød eller hård...

Men min datter på 4 kan jeg sagtens se forskel på om det er en tøj pakke eller noget legetøj.... hun bliver slet ikke lige så glad for noget tøj... (med mindre det er en prinsesse kjole af en art) så til hende vil jeg helst have hård

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.