bløde pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Sees

Bløde pakker, FTW!!

Både til knægten og jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

NinaNymannMadsen

kan godt lide bløde pakker til mine børn.
jeg kan også godt med nogen bløde pakker til mig selv. men gider ikke kun bløde pakker, iår har jeg med vilje ikke ønsket mig tøj da jeg jo næsten lige har født og stadig igang med at få min krop igen så godt som jeg kan, så kan derfor ikke sige hvad tøj jeg kan gå i og ikke kan gå i. så vil hellere gavekort eller sådan noget så jeg selv kan gå ud og prøve tøjet på når jeg har fundet noget jeg kan lide.

Anmeld

29. november 2011

FogL

Jeg bliver glad for alle slags gaver. Blød, hård, stor eller lille! 

Anmeld

29. november 2011

Benjamins'mor

Jeg bliver da ligeså glad for bløde pakker til mig og min søn, som med alle andre pakker.

Ofte får man jo bløde pakker når man selv har ønsket sig noget ''blødt''.

Anmeld

29. november 2011

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

Jeg synes altid man hører så meget om at bløde pakker er dårlige pakker

Jeg ELSKER at få tøj i gave, så det kan jeg slet ikke forstå

Er det en skrøne eller er det rigtigt at bløde pakker ikke er de foretrukne under træet?

(spørgsmålet forudsætter jo at den bløde pakke er noget man kan lide og passe eller bytte til andet, ligesom med lysestager, mobiltelefoner og andre HÅRDE pakker)

Hvad synes du? bliver du glad for bløde pakker til dig selv? og hvad med til dine børn?

multible choice

Jeg blev nødt til at vælge "andet" for ellers var jeg blevet skitzo LOL 

Det kommer jo helt an på, hvad man ønsker sig i julegave, uanset om det er barn eller voksen.
Helt ærligt har jeg altid syntes bløde pakker var dødkedelige, undtagen hvis det var noget jeg virkeligt ønskede mig.
Det er meget sjovere at få noget, der er hårdt

Så meget barn er der altså stadig i mig hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2011

3rollinger

Jeg hører også tit mødre der synes det er synd at give bløde pakker til børnene. Men jeg ved at der jeg var lille blev jeg glad for bløde pakker og kunne finde på og rende ned og spille rundbold i mit nye undertøj fordi jeg var stolt og glad for min bløde pakke, og da ihvertfald ville vise mit undertøj og kinasko frem .

Og mine egne unger er også meget glad for bløde pakker. De skynder sig at rive tøjet af og det skal straks prøves. Og får de mere end en, bliver det nye revet af og næste sæt prøves.

Anmeld

29. november 2011

Dinna88

Har det ikke forbindelse til at få tøj i gamle dage? Altså, et par sølle strømper osv  

Jeg ser ingen forskel på hårde og bløde pakker - fik en blød pakke af min kæreste sidste år 

Anmeld

29. november 2011

Nessie

Jeg bliver glad for alle pakker

Foreløbig bliver Daniel lige så begejstret for bløde som for hårde pakker. Nyt tøj, vil han have på med det samme Men lad os nu se hvor længe han bliver ved med at blive glad for bløde pakker

Anmeld

29. november 2011

Mette.

Jeg elsker at få bløde pakker, både til mig selv og til vores datter.  Som oftest ønsker jeg mig noget helt konkret, fordi jeg selv synes det kan være svært at finde tøj til andre, især voksne pga. pasformer.

Vores datter elsker også bløde pakker, hun skal straks prøve tøjet hvis hun får nyt, og tit er det bedre end nyt legetøj.

Anmeld

29. november 2011

Carina1977

Jeg elsker at få bløde pakker og selv min 11-årige søn bliver helt vild, hvis han får noget tøj. Sådan har han egentlig altid været.

Så bløde pakker...ja tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.