bløde pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er bløde pakker gode? (læs teksten)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.595 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Caroline86

Jeg synes altid man hører så meget om at bløde pakker er dårlige pakker

Jeg ELSKER at få tøj i gave, så det kan jeg slet ikke forstå

Er det en skrøne eller er det rigtigt at bløde pakker ikke er de foretrukne under træet?

(spørgsmålet forudsætter jo at den bløde pakke er noget man kan lide og passe eller bytte til andet, ligesom med lysestager, mobiltelefoner og andre HÅRDE pakker)

Hvad synes du? bliver du glad for bløde pakker til dig selv? og hvad med til dine børn?

multible choice

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Ka+Ma=Be

Caroline86 skriver:

Er det en skrøne eller er det rigtigt at bløde pakker ikke er de foretrukne under træet?

(spørgsmålet forudsætter jo at den bløde pakke er noget man kan lide og passe eller bytte til andet, ligesom med lysestager, mobiltelefoner og andre HÅRDE pakker)

Hvad synes du? bliver du glad for bløde pakker til dig selv? og hvad med til dine børn?

multible choice

Jeg har intet imod bløde pakker til Benjamin! Tvært imod, så er det rart med en masse tøj, når han jo vokser så hurtigt!

Med mig selv har jeg stemt andet. Jeg vil MEGET gerne have tøj Men jeg vil egentlig helst selv vælge det  Ellers skal det være fordi vedkommende ved PRÆCIS hvilken mærke, model, farve, størrelse etc. Men sådan er vi nok mange der har det.

Anmeld

28. november 2011

Muhmi

Har stemt at jeg godt kan lide bløde pakker til mig selv og mit barn og så har jeg også stemt andet...

Jeg kan godt lide at få tøj, men det er så pinligt at få tøj og så det er for småt når det i forvejen er store størrelser... Så vil meget hellere have et gavekort til en tøjbutik...

Anmeld

28. november 2011

Wimmie

Caroline86 skriver:

multible choice

Elsker bløde pakker 

I min familie giver vi ofte hjemmelavede gaver til jul, og når de er bløde ved jeg bare at det er noget lækkert hjemmetrikket eller hjemmesyet fra min meget dygtige mor og søster 

Nu har vi ikke børn endnu, men jeg vil da være glad for at få tøj til dem også, og de fleste ved hvad jeg kan lide og ikke kan lide 

Anmeld

28. november 2011

Caroline86

indtil videre er myten om bløde pakker i hvert fald AFLIVET herinde

Anmeld

28. november 2011

K&S

Caroline86 skriver:

multible choice

Jeg er meget mærkelig, hvad angår bløde pakker til jul og fødselsdage. Jeg ønsker mig ALDRIG tøj til mig selv eller lillemanden, men ønsker gerne gavekort - jeg kan bare bedst lide at købe vores tøj selv :-) og det ved min familie heldigvis, de har opgivet at forsøge for mange år siden :-) Den eneste der kan slippe godt afsted med at købe tøj til mig er manden - han har en speciel evne til at finde det helt rigtige, som passer i stil og størrelse :-)

Anmeld

28. november 2011

MelikkazMoar

Jeg elsker blødepakker ..

og elsker at give blødepakker til andre

Anmeld

28. november 2011

K&S

Caroline86 skriver:

multible choice

Men jeg kunne aldrig drømme om at blive sur eller irriteret, hvis der lå bløde pakker under træet til Anton :-) Min mor køber også tit tøj til Anton (hele året) og det sætter jeg stor pris på...! 

Anmeld

28. november 2011

bøgelund

Jeg vil gerne selv købe tøj. Både til mig selv, og Anna. Og det ved folk heldigvis.. jeg er meget sart og kræsen.. 

Anmeld

29. november 2011

Tulle28

Jeg har det ligesom dig, jeg bliver glad for bløde pakker, hvis det vel at mærke er noget jeg har ønsket mig. Så er det da skøøøøønt med bløde pakker:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.