Må jeg redigere jeres billeder til min blog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

SussieThyssen

Cheyana skriver:

Jeg vil også lige undskylde over for alle jer andre som har bidraget med billeder til mit projekt - men har simpelthen ikke tid eller overskud til at redigere lige nu. Er lige gået fra min kæreste, og min 1 års eksamen ligger lige rundt hjørnet, så er rimelig presset pt

Flotte billeder på din blog..og spændende projekter du arbejder med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

lille-trold

Cheyana skriver:

Det kommer an på, hvad skyggen dækker over? Det kan være svært, hvis den går hen over små bitte detaljer. Du er velkommen til at sende billedet i en privat besked hvis du gerne vil have jeg skal kigge på det

Super det vil jeg lige prøve når jeg kommer hjem til egen pc :-)

Anmeld

8. december 2011

Pianisten

LISBETH:-) skriver:

ja ok ser lige om jeg kan finde et par stykker:-) Men hvad koster det så hvis det kun er til privat brug?

Du får lige et par stykker her til bloggen

Hej Lisbeth

Blev lige inspireret af dit billede til et helt nyt billedprojekt.. Håber ikke det gør noget jeg har brugt dig som forsøgskanin Havde tænkt på lignende situation med din datter, bare med en græsmark..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2012

Mizz-sommer

Cheyana skriver:

Hej med jer

Jeg er p.t. ved at arbejde på min blog, edited-memories.blogspot.com, som jeg primært bruger til at dele mine redigerede billeder med andre. I den forbindelse ville jeg høre, om jeg må lege med nogen af jeres billeder og som jeg må bruge til bloggen? I skal tænke på, at alle kan komme til at se billederne, ligesom de kan på baby.dk, så I skal selvfølgelig tænke over hvilke billeder I uploader.

Hvis jeg ikke må bruge billederne til min blog, ville jeg høre om I ville dele nogen jeg kunne lege med alligevel - bare for øvelsens skyld. Er nemlig selv ved at løbe tør for billeder, og jeg synes det er 1000 gange federe at redigere andres billeder, end mine egne.

Jeg har især stor interesse for kategorien "dobbelt op på mennesker", som er ét billede med den samme person 2 gange, bare i 2 forskellige stillinger (se evt. min blog). I denne forbindelse leder jeg især efter billeder af den samme person, men som er forskellige, MEN som er fra den samme billedserie

Men I behøver selvfølgelig ikke dele billeder af jer selv eller jeres børn hvis I ikke har lyst, jeg redigerer også gerne natur og lignende.

Jeg poster gerne billederne herinde før jeg lægger dem på min blog.

Tak på forhånd!

P.s. - Jeg tager også gerne imod bestillinger, så hvis I finder noget interessant på min blog som I godt kunne tænke jer blev gjort ved jeres egne billeder, gør jeg det gerne

Hej

undskyld jeg bare sådan skriver en mandag aften og kan se det er noget tid siden du har lavt det her indslag, men prøver lykken afligvel..

men tænkte på om du stadigvæk lave de er billeder og har lyst til at lege lidt med nogle billeder ?

håber at høre fra dig.

kh mizz-sommer

Anmeld

9. januar 2012

Moar2011

Cheyana skriver:

Hej med jer

Jeg er p.t. ved at arbejde på min blog, edited-memories.blogspot.com, som jeg primært bruger til at dele mine redigerede billeder med andre. I den forbindelse ville jeg høre, om jeg må lege med nogen af jeres billeder og som jeg må bruge til bloggen? I skal tænke på, at alle kan komme til at se billederne, ligesom de kan på baby.dk, så I skal selvfølgelig tænke over hvilke billeder I uploader.

Hvis jeg ikke må bruge billederne til min blog, ville jeg høre om I ville dele nogen jeg kunne lege med alligevel - bare for øvelsens skyld. Er nemlig selv ved at løbe tør for billeder, og jeg synes det er 1000 gange federe at redigere andres billeder, end mine egne.

Jeg har især stor interesse for kategorien "dobbelt op på mennesker", som er ét billede med den samme person 2 gange, bare i 2 forskellige stillinger (se evt. min blog). I denne forbindelse leder jeg især efter billeder af den samme person, men som er forskellige, MEN som er fra den samme billedserie

Men I behøver selvfølgelig ikke dele billeder af jer selv eller jeres børn hvis I ikke har lyst, jeg redigerer også gerne natur og lignende.

Jeg poster gerne billederne herinde før jeg lægger dem på min blog.

Tak på forhånd!

P.s. - Jeg tager også gerne imod bestillinger, så hvis I finder noget interessant på min blog som I godt kunne tænke jer blev gjort ved jeres egne billeder, gør jeg det gerne

heej

jeg har nogen billeder du rigtig gerne må lege med når du får tid ..

Anmeld

9. januar 2012

Pianisten

Mizz-sommer skriver:

Hej

undskyld jeg bare sådan skriver en mandag aften og kan se det er noget tid siden du har lavt det her indslag, men prøver lykken afligvel..

men tænkte på om du stadigvæk lave de er billeder og har lyst til at lege lidt med nogle billeder ?

håber at høre fra dig.

kh mizz-sommer

Hej med dig

Ja jeg er gået lidt i stå med det der blogging pga. en rimelig stor omvæltning i mit liv. Men hvis du har brug for nogen form for billedredigering af nogen af dine billeder, så vil jeg gerne redigere nogen for dig - også uden de behøver ryge på min blog.

Anmeld

10. januar 2012

DianaMalou

du må meget gerne lege lidt med mine billeder..

Anmeld

11. januar 2012

Mizz-sommer

Cheyana skriver:

Hej med dig

Ja jeg er gået lidt i stå med det der blogging pga. en rimelig stor omvæltning i mit liv. Men hvis du har brug for nogen form for billedredigering af nogen af dine billeder, så vil jeg gerne redigere nogen for dig - også uden de behøver ryge på min blog.

hej

håber ikke det er noget slemt..

men er glad få at du vil hjælpe mig..

kan godt lide det med sort hvis også en ting er i farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.