Cheyana skriver:
Hej med jer 
Jeg er p.t. ved at arbejde på min blog, edited-memories.blogspot.com, som jeg primært bruger til at dele mine redigerede billeder med andre. I den forbindelse ville jeg høre, om jeg må lege med nogen af jeres billeder og som jeg må bruge til bloggen? I skal tænke på, at alle kan komme til at se billederne, ligesom de kan på baby.dk, så I skal selvfølgelig tænke over hvilke billeder I uploader.
Hvis jeg ikke må bruge billederne til min blog, ville jeg høre om I ville dele nogen jeg kunne lege med alligevel - bare for øvelsens skyld. Er nemlig selv ved at løbe tør for billeder, og jeg synes det er 1000 gange federe at redigere andres billeder, end mine egne.
Jeg har især stor interesse for kategorien "dobbelt op på mennesker", som er ét billede med den samme person 2 gange, bare i 2 forskellige stillinger (se evt. min blog). I denne forbindelse leder jeg især efter billeder af den samme person, men som er forskellige, MEN som er fra den samme billedserie 
Men I behøver selvfølgelig ikke dele billeder af jer selv eller jeres børn hvis I ikke har lyst, jeg redigerer også gerne natur og lignende.
Jeg poster gerne billederne herinde før jeg lægger dem på min blog.
Tak på forhånd! 
P.s. - Jeg tager også gerne imod bestillinger, så hvis I finder noget interessant på min blog som I godt kunne tænke jer blev gjort ved jeres egne billeder, gør jeg det gerne 
hvis du mangler flere billeder at lege med må du også gerne lege med et par stykker af min søn