Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Går nu heller ikke op i at skal have arbejdsløn for det... Laver det fordi det er skide hyggeligt...
Går nu heller ikke op i at skal have arbejdsløn for det... Laver det fordi det er skide hyggeligt...
kender det alt for godt jeg hygger også rigtig meget med at sidde og lave kort det har faktisk taget meget af min "computer-tid"...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes helt sikkert de er en 20 værd.... de er rigtig flotte...
Prøv at sælg dem herinde... Jeg havde købt nogen, men i år laver jeg dem også selv. hehe
Mira0911 skriver: Matrialer har kostet 1000,-
Matrialer har kostet 1000,-
OMG Ja, så er 20kr sku ikke for meget .
Babyklar skriver: OMG Ja, så er 20kr sku ikke for meget .
Kortene er 2 forskellige str og tager 20 for begge str...
twinny skriver: Synes helt sikkert de er en 20 værd.... de er rigtig flotte... Prøv at sælg dem herinde... Jeg havde købt nogen, men i år laver jeg dem også selv. hehe
Jeg prøver også at sælge dem herinde... Smider en salgsannonce senere.... Hmm... Skal lige høre om der kan blive lavet et salgs kategori der hedder kreativ et eller andet...
Trunte<3 skriver: kender det alt for godt jeg hygger også rigtig meget med at sidde og lave kort det har faktisk taget meget af min "computer-tid"...
Mmm... Må indrømme jeg er blevet bidt af det...
Sille86 skriver: Super flotte kort, ville til hvercen tid betale 20 kr for sådanne et fint kort.. Min gran kusine laver os og hende køber jeg af for 25.... Og gør det stadigvæk med glæde.. Knus
Super flotte kort, ville til hvercen tid betale 20 kr for sådanne et fint kort.. Min gran kusine laver os og hende køber jeg af for 25.... Og gør det stadigvæk med glæde.. Knus
Tusind tak skal du have....
Nu sælger jeg dem herinde i stedet for...
l.kjoeller skriver: de er rigtig fine. Syns prisen er fin. du kan jo altid ændre hvis det ikke sælger
de er rigtig fine. Syns prisen er fin. du kan jo altid ændre hvis det ikke sælger
Præcis...
og tak skal du have...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128