Jeg blev så forarget, sur og ked af det... GRRRRR!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

SS82

Synes bestemt også at du sagtens kan tá 20kr for dem de er super flotte :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Moar2011

Mira0911 skriver:

De sidste 5 dage har jeg sat og lavet Julekort...  Rigtig hygget mig med det... 

Idag skulle kæresten så ind og aflevere dem til svigermor på markedet hun var på... 

Jeg har synes har været rigtig svært at sætte en pris på det... For det har jo også kostet knaster at få de forskellige ting hjem til at lave kortene... 

Jeg har sat prisen pr. stk til 20,- og 6 stk for 100.... 

Da min kæreste kommer derind, står hans moster der også... Hun har også selv kort med der ind som er lavet sådan her... 

Et stykke A4 ark pap bøjet på midten og limet et fjer på og sælges for 10 kr... 

Kæresten når lige at ligge mine kort frem på bordet derinde og mosteren udbryder, "EJ det er alt for dyrt at sælge kortene til den pris" Æhm... Okey... 

Vil I ikke være søde og sige om prisen er overpris eller? Jeg smider et billede ind af et kort... Allesammen ser faktisk sådan ud... 

Moster har jo ikke rigtig gjort noget ud af kortene hun har med... Hvor jeg altså har sat 5 dage i træk hele dagen, aften og natten med hver dag i de 5 dage... Min senge tid hed ca. kl. 4 de dage... 

Please vær ærlig.. Må indrømme jeg har været sur og ked af det idag over hendes udtales af mine kort... 

Har fået at vide af flere at de er flotte... Kæresten siger endda flottere end hans mosters... 

nu ved jeg ikk hva tingene har kostet for at lave dem - men uden viden ville jeg sælge dem for 15kr .

Anmeld

27. november 2011

Silas&Mille

Mira0911 skriver:

De sidste 5 dage har jeg sat og lavet Julekort...  Rigtig hygget mig med det... 

Idag skulle kæresten så ind og aflevere dem til svigermor på markedet hun var på... 

Jeg har synes har været rigtig svært at sætte en pris på det... For det har jo også kostet knaster at få de forskellige ting hjem til at lave kortene... 

Jeg har sat prisen pr. stk til 20,- og 6 stk for 100.... 

Da min kæreste kommer derind, står hans moster der også... Hun har også selv kort med der ind som er lavet sådan her... 

Et stykke A4 ark pap bøjet på midten og limet et fjer på og sælges for 10 kr... 

Kæresten når lige at ligge mine kort frem på bordet derinde og mosteren udbryder, "EJ det er alt for dyrt at sælge kortene til den pris" Æhm... Okey... 

Vil I ikke være søde og sige om prisen er overpris eller? Jeg smider et billede ind af et kort... Allesammen ser faktisk sådan ud... 

Moster har jo ikke rigtig gjort noget ud af kortene hun har med... Hvor jeg altså har sat 5 dage i træk hele dagen, aften og natten med hver dag i de 5 dage... Min senge tid hed ca. kl. 4 de dage... 

Please vær ærlig.. Må indrømme jeg har været sur og ked af det idag over hendes udtales af mine kort... 

Har fået at vide af flere at de er flotte... Kæresten siger endda flottere end hans mosters... 

Tror bare din moster er skide misundelig

Dine kort er rigtig flotte og det er en god pris for dine kort. 

Min mor laver også kort og alt efter størrelse er hendes priser 10-25kr/stk.

Ville ærlig talt ikke selv købe et kort der er som du beskriver din mosters, så kan man jo lige så godt købe et kort i et supermarked

Hold du bare fast i din pris, det kan de altså godt sælges til 

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

millesofie skriver:

woaw de er flotte

jeg synes 20kr er en god pris, faktisk kunne du sagens tage 25 for dem men 20 er rimligt især med tanke for andre pengepung

vi her hjemme synes at de er smadder flotte, synes også du skulle sælge dem et andet sted

Tak... Ja jeg kunne sælge dem herinde... 

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

SilasMor skriver:

Tror bare din moster er skide misundelig

Dine kort er rigtig flotte og det er en god pris for dine kort. 

Min mor laver også kort og alt efter størrelse er hendes priser 10-25kr/stk.

Ville ærlig talt ikke selv købe et kort der er som du beskriver din mosters, så kan man jo lige så godt købe et kort i et supermarked

Hold du bare fast i din pris, det kan de altså godt sælges til 

Tusind tak for svar... 

prøver jeg at sælge dem herinde... har stadig et hav af matrialer, så der kan laves flere... 

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

nu ved jeg ikk hva tingene har kostet for at lave dem - men uden viden ville jeg sælge dem for 15kr .

Matrialer har kostet 1000,- 

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

Slott skriver:

Synes bestemt også at du sagtens kan tá 20kr for dem de er super flotte :0)

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

Vivian87 skriver:

Jeg synes de er super flotte søde

Sikker på moster ikke bare er misundelig og bange for at hendes ikke vil sælge hvis de ligger ved siden af dine?  For som mange har sagt, så kunne de gå for at være nogen der var købt til 40 kr. i en butik!

Jo jeg tror nu også det er fordi hun er misundelig og vil være på tværs... 

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

Trunte<3 skriver:

Min svigerfar sælger også disse hjemmelavede 3d kort på et markede. Hans nuværende pris er 15 kr stykket, og det har været prisen de sidste par år.

prisen bliver nok sat ned her op til jul til omkring 10 kr.

Min svigerfar har en kæmpe bod med alverdens 3d udstyr pap osv, så han ved hvad han taler om. og kortene er ganske flotte, og ligner dine meget, så må nok desværre skuffe dig og sige din svigermor har ret. kan dog ikke udtale mig om hendes pap med fjer er for dyrt, men det lyder sådan

sådanne kort kan man desværre ikke gøre op i arbejdsløn, men blot se om utrolig hygge og afslapning... glædelig jul  

Går nu heller ikke op i at skal have arbejdsløn for det... Laver det fordi det er skide hyggeligt... 

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

lotchen skriver:

Synes dine kort ser okay ud, men jeg kunne aldrig drømme om at give 20 kroner for ét kort - så måske din moster mistænker at flertallet af kunder tænker som mig og det derfor ikke var en kritik af dine kort som sådan, men mere en holdning til, hvad der kan sælges for en 20'er??

Jeg aner det ikke... selvfølgelig vil der altid være nogen som ikke vil give den pris for dem og andre gør det gladeligt... Sådan vil det altid være... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.